خبر فوری
۱۶:۵۷ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۷۹

اگر قصد خرید اتو مو دارید، اما از بین برندها و مدل‌ها مختلف نمی‌دانید کدام مناسب‌تر است، در این مقاله با ما همراه شوید تا لیستی از بهترین مدل اتو مو را در اختیارتان قرار دهیم.

بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش

اتو کردن موها برای بسیاری از خانم‌ها و آقایان تقریبا کاری روزانه است. بسیاری از افراد دوست دارند موهایشان همیشه صاف و یکدست باشد و برخی دیگر نیز تنها زمانی که می‌خواهند به یک مهمانی یا ملاقات مهم بروند از این وسیله کاربردی استفاده می‌کنند. با این حال اتو مو وسیله‌ای است که تقریبا در هر خانه‌ای یک عدد از آن پیدا می‌شود. بنابراین کیفیت و عملکرد این وسیله بسیار مهم است و هر فردی هنگام تهیه آن به دنبال بهترین مدل اتو مو خواهد بود.

در این مقاله می‌خوانید:

  • انواع مختلف اتو مو
  • نکاتی که هنگام خرید اتو مو باید به آن‌ها توجه کرد
  • بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش

بیشتر بخوانید: رازهای داشتن موهایی خوش حالت و براق!


بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش

همان طور که گفتیم، هیچ چیز به اندازه موهایی صاف و یکدست نمی‌تواند استایل و چهره را زیباتر نشان دهد. دلیل آن که اتو مو از بین دیگر وسیله‌های آرایش مو از همه پرطرفدارتر است، این نکته است که در کمترین زمان ممکن موها را صاف و ابریشمی می‌کند. اما برند و نوع آن نیز در عملکرد آن بی‌تاثیر نیست. به همین دلیل در این مقاله سعی داریم تا لیستی از بهترین مدل اتو مو که در بازار موجود است، در اختیارتان قرار دهیم.


پیشنهاد ویژه نی نی بان: مشکلات گوارشی در ماه رمضان، چه کار کنیم دچارش نشیم؟


انواع مختلف اتو مو



بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش

به طور کلی اتو موهای موجود در بازار از لحاظ جنس به سه دسته مختلف تقسیم می‌شوند. هرکدام از انواع اتو موها براساس ساختاری که دارند، عملکرد متفاوتی داشته و برای بافت‌های خاصی از مو قابل استفاده هستند. در ادامه این سه نوع و کارایی آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

اتو مو سرامیکی



بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش

اتو موهای سرامیکی از بین دو نوع دیگر ارزان‌تر هستند. این اتو موها در مقایسه با دو جنس دیگر یعنی تورمالین و تیتانیوم گرمای یکدست اما کمتری دارند. این جنس از اتو موها برای افرادی با موهای زبر و پرپشت توصیه نمی‌شود زیرا نمی‌تواند به صورت کامل این جنس موها را صاف و ابریشمی کند. این جنس اتو مو برای کسانی که موهای خشک،‌آسیب‌دیده و نازک دارند مناسب‌تر است.


مطالب پیشنهادی: راهکارهای خانگی برای پرپشت شدن موی سر!


اتو مو تورمالین



بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش

تورمالین نوعی ماده معدنی است که مانند یک رولکش روی صفحات اتو مو کشیده می‌شود. این ماده با انتشار یون‌های منفی و مقابله با یون‌های مثبت مو که باعث خشکی و زبری آن می‌شوند، موهایی صاف و یکدست را به ارمغان می‌آورد. این جنس اتو رطوبت مو را حفظ می‌کند و نسبت به ساختارهای دیگر آسیب کمتری به موها وارد می‌کند. همچنین حالتی ابریشمی‌تر و بدون وز به موها می‌دهد. توزیع گرمای روکش تورمالین از دو نوع دیگر بسیار بهتر است.

اتو مو تیتانیوم



بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش

تیتانیوم یک فلز قوی و بادوام است که بیشتر در اتوهای تخصصی و مورد استفاده در سالن‌های حرفه‌ای به کار می‌رود. صفحات تیتنیوم معمولاً در مقایسه با صفحات سرامیکی، گرما را سریع‌تر و یکنواخت‌تر توزیع می‌کنند. همین قابلیت باعث می‌شود تا صفحات اتو در کسری از ثانیه موها را صاف ‌کنند و نتایجی بسیار بهتر از اتو مو سرامیکی را ایجاد خواهند کرد.

بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش

اگرچه این اتوها به دلیل انتقال حرارت بالا روی موهای ضخیم، مجعد و پیچ‌دار بهترین عملکرد را دارند، اما می‌توانند بیشترین آسیب را به موهای شما وارد کنند. بهتر است در صورت داشتن موهای نازک یا آسیب‌دیده از این اتو مو با جنس تیتانیوم اجتناب کنید.


بیشتر بخوانید: جذاب‌ترین ویژگی‌های ظاهری زنان امروزی!


نکاتی که هنگام خرید اتو مو باید به آن‌ها توجه کرد



بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش

با توجه به تنوع ساختار اتو موها باید اتو مویی را انتخاب کنید که با جنس موهایتان سازگاری بیشتری داشته باشد. نکات دیگری نیز برای انتخاب بهترین مدل اتو مو مهم هستند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

جنس صفحه اتو مو



بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش

همان طور که اشاره کردیم، اتو مو جنس‌های مختلفی دارند که هرکدام عملکرد و میزان گرمای متفاوتی را ارائه می‌کنند. باید هنگام خرید اتو مو به این نکته دقت داشته باشید که کدام یکی از انواع آن‌ها با علاوه بر صاف کردن کامل موهایتان کمترین آسیب را وارد می‌کنند.


پیشنهاد ویژه نی نی بان: جدیدترین کاشت ناخن ۲۰۲۲، به روزترین طراحی‌های ناخن


اندازه صفحه اتو مو



بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش

معمولا اتو موهای پهن تنها برای صاف کردن موها کاربرد دارند. اما اتو موهای نازک و گرد علاوه بر صاف کردن برای حالت دادن موها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. انتخاب هرکدام از آن‌ها کاملا بستگی به نیاز شما دارد.

وزن اتو مو



بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش

این نکته که وزن اتو مو به اندازه‌ای باشد که بتوانید برای مدت طولانی آن را حمل کنید، بسیار اهمیت خواهد داشت. تصور کنید که قصد دارید موهایتان را بدون کمک و به تنهایی صاف کنید، بدون شک زمان زیادی را باید صرف کنید تا تمامی موهایتان صاف و یکدست شوند. وزن اتو مو در چنین شرایطی باید به میزانی باشپ که دستتان را اذیت و خسته نکند.


مطالب پیشنهادی: خانم‌ها اگر موهایتان را خیس نگه می‌دارید منتظر این عواقب هم باشید!


بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش



بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش

در این بخش قصد داریم تا ۸ تا از پرفروش‌ترین برندهای اتو مو که در بازار موجود هستند، به شما معرفی کنیم تا هنگام خرید راحت‌تر بتوانید تصمیم بگیرید.

۱.اتو مو بابیلیس مدل ST-391E

حداکثر دمای این اتو مو ۲۳۵ درجه بوده که البته قابلیت تنظیم دما دارد. روکش صفحات این اتو مو از جنس تورمالین است.

۲.اتو مو رمینگتون مدل 5505 S

اندازه صفحات این اتو مو بسیار باریک است و برای حالت دادن موها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. حداکثر دمای آن ۲۳۰ درجه بوده جنس صفحات آن سرامیکی است.

بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش

۳.اتو مو فیلیپس مدل BHS378

جنس صفحات این اتو مو نیز سرامیک است و پهنای صفحات نه بسیار باریک و نه پهن است. حداکثر دمای این اتو ۲۳۰ درجه بوده و در ۶ دمای متفاوت قابلیت تنظیم دارد.


بیشتر بخوانید: 9 ترند از بهترین روش‌های فر کردن موها بدون وسایل گرمازای


۴.اتو مو بابیلیس ST389E

حداکثر دمای این اتو ۲۳۵ درجه بوده و درارای فناوری تولید یون است. جنس صفحات این اتو سرامیکی بوده و اندازه صفحه آن پهن است.

۵.اتو مو پرومکس مدل 5500

قابلیت جالبی که این اتو مو را از بقیه متمایز می‌کند این است که می‌توان موهای مرطوب را نیز توسط آن اتو کرد. حدکثر دمای این اتو ۲۱۰ درجه بوده و دارای صفحه‌ای سرامیکی و پهن است.

بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش

۶.اتو مو فیلیپس مدل HP8324

حداکثر دمای این اتو مو ۲۲۰ درجه بوده و دارای قابلیت تنظیم دما است. جنس صفحات آن سرامیکی و دارای محافظ یونی است.

۷.اتو مو سه کاره جیمی مدل JDL2109

صفحات این اتو مو باریک بوده و دارای سه صفحه بابیلیس، ات مو و ویو است. این اتو مو برای افرادی که می‌خواهند با خرید یک وسیله از چند عملکرد متفاوت بهره ببرند، بسیار مناسب خواهد بود.

بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش

۸.اتو مو بای بابلیس نانو مدل ST-3300

این اتو مو را می‌توان یکی از باکیفیت‌ترین و حرفه‌ای‌ترین اتو موهای موجود در بازار دانست. روکش صفحات این اتو مو تورمالین است و و از فناوری تولید یون پیروی می‌کند.


پیشنهاد ویژه نی نی بان: آرایش لایت (آرایش اروپایی) چیست؟ عکس‌های 2022


کلام آخر



بهترین مدل اتو مو، معرفی ۸ مدل پرفروش

همان طور که اشاره کردیم، با توجه به تنوع اتو از لحاظ ساختار، جنس و برند در بازار بهتر است عملکرد هر یک را بررسی کرده و سازگاری آن‌ها را با موهای خود مورد ارزیابی قرار دهید. در این مقاله سعی داشتیم علاوه بر ارائه نکاتی که باید هنگام خرید اتو مو به آن توجه کنید، لیستی از بهترین مدل اتو مو را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب را از میان گزینه‌های موجود داشته باشید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: