خبر فوری
به درخواست وزارت بهداشت و با تائید سرپرست ریاست جمهوری، مصوبات جلسه هشتاد و دوم هیات مقررات زدایی و بهبود کسب و کار لغو شد! معاون قوه قضائیه: باید شرایطی را ایجاد کرد تا جامعه پزشکی با آرامش خاطر به مداوای بیماران بپردازد تالار مفاخر پزشکی ایران در راستای تکریم از شخصیت‌های بزرگ عالم پزشکی ایران، رونمایی می‌شود رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور: گرامیداشت پیشکسوتان، بزرگان و مفاخر پزشکی ایران وظایف ماست انتقاد رئیس سازمان نظام پزشکی کشور از انتشار برخی محتوای علیه جامعه پزشکی در صدا و سیما/ جلوی شارلاتانیزم به نام طب باید بایستیم رئیس مجمع عمومی نظام پزشکی ایران: باید تلاش شود امید به جامعه پزشکی برگردد رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: بی مهری ها به جامعه پزشکی مقدمات مهاجرت پزشکان را فراهم میکند پیشنهاد راه‌اندازی انجمن ورزشی برای پزشکان/استفاده از ظرفیت علمی پزشکان برای ورزشکاران تیم‌های ملی و ورزش همگانی جامعه یادداشت رئیس کل سازمان نظام پزشکی: سالها مشعل ما پیشرو دنیا بود اطلاعیه جدید مرکز سنجش پزشکی کشور پیرامون رسیدگی به اعتراضات دستیاری پزشکی دوره ۵۱ و انتشار کارنامه جدید تامین ۸۱۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌ها در فارس بررسی کامل فواید آب پیاز برای مو علل مختلف گرفتگی گوش و روش های درمان آن بررسی درس آموخته‌های کرونا در ایران مزایا و معایب ارتودنسی نامرئی

سایت خبری تحلیلی مدنیوز | اخبار تخصصی تجهیزات پزشکی، جامعه و سلامت mednews.ir

درمان بیماری‌ها با کمک ربات ژله‌ای

محققان ربات ژله‌ای کوچکی ساخته‌اند که در بدن انسان حرکت و به درمان بیماری‌ها کمک می‌کند.
در دیدار رئیس کل سازمان نظام پزشکی با وزیر ورزش مطرح شد

پیشنهاد راه‌اندازی انجمن ورزشی برای پزشکان/استفاده از ظرفیت علمی پزشکان برای ورزشکاران تیم‌های ملی و ورزش همگانی جامعه

رئیس کل سازمان نظام پزشکی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر همکاری مشترک این دو نهاد پزشکی و ورزشی، با ارائه پیشنهاد راه اندازی انجمن ورزشی ویژه پزشکان کشور از آمادگی متخصصین رشته‌های فیزیوتراپی و دیگر رشته‌های پزشکی برای خدمت به ورزشکاران تیم‌های ملی و همچنین در حوزه ورزش همگانی در جامعه خبر داد.
ارسال نظرات

یادداشت رئیس کل سازمان نظام پزشکی: سالها مشعل ما پیشرو دنیا بود

درج دارو همه در حکم حکیم رازی  قرنها مکتب قانون و شفای سینا چشم دنیا همه روشن به چراغ ما بود. برج حکمت همه با بوعلی سینا بود . با حکیمان جهان مشق خطی خوانا بود . وقتی پروفسور ادوارد براون در سال ۱۹۲۰ کنفرانس خود را در دانشکده طب رویال کالج لندن به پایان رساند دو سوال از شنوندگان خود کرد یکی اینکه یک بررسی جامع از تاریخ پزشکی ایران تا چه حد مفید است؟ و دیگر اینکه راه های این بررسی و تحقیق کدامند؟
تامین ۸۱۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌ها در فارس

تامین ۸۱۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی در بیمارستان‌ها در فارس

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ۸۱۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و تشخیصی در سال گذشته برای مراکز درمانی و بیمارستانی زیر مجموعه این دانشگاه تامین شده است.
حلقه گمشده سردردهای میگرنی کشف شد

حلقه گمشده سردردهای میگرنی کشف شد

 نتایج تحقیق جدید روی موش‌ها، مسیر ناشناخته قبلی بین مغز و اعصاب محیطی را کشف کرد که می‌تواند ارتباط بین علائم اورا و سردردهای میگرنی را توضیح دهد.
ارتباط مصرف زغال‌اخته با بهبود بیماری‌های مغز و اعصاب

ارتباط مصرف زغال‌اخته با بهبود بیماری‌های مغز و اعصاب

زغال‌اخته موجب بهبود ارتباط بین سلولی، مسیرهای سیگنالینگ، پلاستیسیته سیناپسی (انعطاف‌پذیری سیناپسی) و ارتباط آن با بهبود عملکرد حرکتی و شناختی می‌­شود.