خبر فوری
پیشخوان
بیماری‌های ژنتیک، بر اساس یک ژن معیوب یا مشکل‌دار ایجاد می‌شود. این بیماری‌ها معمولا از پدر، مادر یا نسل قبلی به ارث می‌رسد و مربوط به نقص ژن، کروموزوم یا میتوکندری است و البته در سال‌های اخیر عوامل محیطی در شیوع بیماری های ژتنیکی نقش پیدا کرده‌اند.
گاهی راه رفتن را می‌دانیم اما اگر شما در پارک پیاده‌روی می‌کنید، ممکن است برای راه افتادن به چیزی بیشتر از قدم‌های آهسته نیاز داشته باشد.
 یکی از مسئولان در مرکز تحقیقات سلامت و ایمنی غذای دانشگاه علوم‌پزشکی یزد، گفته است که به‌طور کلی خطر سرطان‌زایی بر اثر حرارت بیش از حد در همه انواع ته‌دیگ‌ها وجود دارد.
افسردگی یک اختلال خلقی است که فقط در ایالات متحده بیش از ۱۷ میلیون بزرگسال را تحت تأثیر قرار می‌دهد. با این حال، تصور می‌شود آمار واقعی بیش از اینها باشد زیرا بسیاری از افراد مبتلا به افسردگی به دلایل مختلف به دنبال درمان نیستند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی بر استمرار تمرکز بر راهبردهای هشت‌گانه تعیین‌شده در ابتدای دوره جدید مدیریتی سازمان و جدیت و انسجام در پیگیری اولویت‌های این حوزه‌ ازجمله در زمینه توسعه پوشش بیمه‌ای تأکید کرد.
معاون پیشگیری و کاهش خطر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: شناسنامه ایمنی بیمارستان‌ها در خرداد ۱۴۰۳ کامل می‌شود چرا که گام اول شناسایی خطر است، به همین دلیل باید نوید داد که این شناسنامه برای ۱۸۱ بیمارستان در سال آینده کامل می‌شود.
آخرین اخبار