خبر فوری
۱۹:۱۶ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۰۶۸

آرژانتین در اولین بازی خود در جام جهانی با دو گل برابر عربستان شکست خود تا شروع تلخی در این رقابت ها داشته باشد.

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتبال آرژانتین ر اولین بازی خود در مرحله گروهی در ورزشگاه لوسیل به مصاف عربستان رفت که در عین ناباوری برابر رقیب خود شکست خورد. گل  آلبی سلسته در این بازی را لیونل مسی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در مقابل برای عربستان در این بازی به ترتیب صالح الشهری و سالم الدوسری گلزنی کردند.

البته در نیمه اول این بازی آرژانتین ۳ گل به عربستان زد که هر ۳ گل توسط VAR به دلیل آفساید مردود اعلام شد. شاگردان رنار در نیمه دوم با پرس شدید در نهایت برنده این بازی بزرگ شدند.

گل اول آرژانتین: در دقیقه ۹ پس از سرنگونی بازیکن آرژانتین در محوطه جریمه عربستان، داور بازی از طریق کمک داور ویدیویی اعلام پنالتی کرد. لیونل مسی پشت ضربه پنالتی رفت و توانست توپ را وارد دروازه محمد العویس کند تا آرژانتینی‌ها از حریف خود پیش بیفتند.

گل اول عربستان: در دقیقه ۴۸ صالح الشهری به محوطه جریمه نفوذ کرد و ضربه‌ای به گوشه دروازه آرژانتین زد و دروازه را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

گل دوم عربستان: در دقیقه ۵۲ سالم الدوساری در عرض محوطه جریمه حرکت کرد و شوت او در گوشه دروازه آرژانتین جای گرفت تا عربستانی‌ها از حریف پیش بیفتند و کامبک رقم بخورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: