خبر فوری
۰۸:۱۶ - ۰۴ دی ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۶۵۷

سیاری از افراد ادعا می‌کنند مصرف سرکه سیب برای لاغری تاثیر دارد و به همین دلیل به طور روزانه آن را مصرف می‌کنند.

از معجزه سرکه برای لاغری خبر دارید؟
به نقل از مجله دلنا: بسیاری از افراد ادعا می‌کنند مصرف سرکه سیب برای لاغری تاثیر دارد و به همین دلیل به طور روزانه آن را مصرف می‌کنند؛ اما هنگام مصرف هر ماده‌ای برای کاهش وزن و لاغری، سوالاتی پیش می‌آید. همراه ما باشید تا پاسخ سوالات را بگیرید.
از خواص و فواید انواع سرکه بسیار شنیده‌اید، به‌خصوص خواص سرکه برای لاغری و داشتن اندامی متناسب. اما همیشه سوالی ذهن ما را مشغول می‌کند. بهترین زمان مصرف سرکه برای لاغری چه زمانی است؟ یا فواید سرکه چیست؟ به همین دلیل در این مطلب  با ما همراه باشید تا به سراغ خواص سرکه سیب برای لاغری برویم.

خواص سرکه برای لاغری چیست؟

از معجزه سرکه برای لاغری خبر دارید؟

در ادامه با خواص سرکه که به لاغری شما کمک می‌کند و برخی دیگر از خواص این ماده جادویی آشنا می‌کند.

خاصیت ضد عفونی کننده

از معجزه سرکه برای لاغری خبر دارید؟

از گذشته‌های دور که مواد ضدعفونی‌کننده کمتر بودند، از سرکه سیب برای ضدعفونی کردن سطوح و حتی درمان قارچ، شپش، عفونت گوش و حتی زگیل استفاده می‌کردند.

کنترل دیابت

از معجزه سرکه برای لاغری خبر دارید؟

دیابت نوع دو که بر اثر عدم تحرک و سبک زندگی نادرست به وجود می‌آید، منجر به افزایش قند خون و مقاومت به انسولین می‌شود. یکی از خواص سرکه سیب، کاهش قند خون است که می‌تواند به کنترل و درمان این نوع دیابت کمک کند.

درمان اگزمای پوستی

از معجزه سرکه برای لاغری خبر دارید؟

بسیاری از افراد برای درمان خشکی و اگزمای پوست از سرکه سیب استفاده می‌کنند که به میزان اندکی در محصولات مراقبت پوستی نیز به کار رفته‌است. اسیدی بودن سرکه سیب در کاهش خشکی و اگزما برای برخی از افراد کمک کننده است. همچنین می‌تواند برای کاهش عفونت‌های پوستی نیز موثر باشد.

بهبود سندروم تخمدان پلی‌کیستیک

از معجزه سرکه برای لاغری خبر دارید؟

در برخی از افراد به دلیل ایجاد حساسیت به انسولین ممکن است عارضه تخمدان پلی‌کیستیک ایجاد شود. در تحقیقی که انجام شده است، با مصرف سرکه سیب به مدت یک ماه و نیم تا ۱۱۰ روز، ۵۷ درصد از افراد توانستند تخمدان پلی کیستیک خود را درمان کرده و دوباره تخمک گذاری داشته باشند.

بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای لاغری

طبق تحقیقات صورت گرفته، مصرف سرکه سیب با وعده‌های غذایی کاهش سایز میان‌تنه و کاهش تری‌گلیسیرید را به همراه داشته است.
از دیگر خواص سرکه سیب می‌توان به تاثیر آن در کاهش کلسترول بد خون اشاره کرد که در نتیجه نسبت کلسترول خوب به بد را افزایش می‌دهد. همچنین دلیل دیگری که سرکه سیب در کاهش وزن تاثیر دارد، تاثیر آن در ایجاد احساس سیری در افراد است.
 

خوردن سرکه سیب قبل از خواب برای لاغری

بهترین زمان مصرف سرکه سیب برای لاغری پیش از وعده غذایی است. می‌توانید یک یا دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را در حجم مشخصی از مایعات همچون آب و یا سایر نوشیدنی‌ها حل کنید و میل نمایید. همچنین می‌توان از سرکه سیب در تهیه سس سالاد و یا در غذای خود استفاده کنید تا خاصیت چربی سوزی آن اثر بگذارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: