خبر فوری
۱۸:۱۵ - ۱۶ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۰۰

گوگل از گوشی‌های سری پیکسل ۷ به همراه ساعت هوشمند پیکسل واچ رونمایی کرد. این ساعت هوشمند برخلاف اپل واچ و البته مشابه ساعت‌های اندرویدی ، از طراحی دایره ‌ای بهره می‌برد و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و رزگلد به فروش می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گوگل برای ساخت این ساعت هوشمند از فولاد ضد زنگ استفاده کرده که البته ۸۰ درصد آن بازیافتی است. این ساعت هوشمند گوگل به تراشه اگزینوس ۹۱۱۰ سامسونگ مجهز شده که از چیپ کمکی Cortex M۳۳ هم بهره می‌برد.

گوگل همچنین برای پیکسل واچ از ۲ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده و اتصالات آن شامل بلوتوث ۵ ، وای فای ، پرداخت از طریق NFC و GPS می‌شود .

این گجت از سنسور سنجش اکسیژن خون، ECG ، قابلیت ردیابی خواب و همچنین ویژگی‌های سلامتی فیت‌بیت بهره می‌برد. در این محصول همچنین از اسپیکر به همراه میکروفن استفاده و تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

اولین ساعت هوشمند گوگل معرفی شد/ عکس

گوگل پیکسل واچ را یک باتری ۲۹۴ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که طبق ادعای گوگل، تا ۲۴ ساعت شارژدهی دارد. مانند سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، این محصول گوگل هم از طریق شارژر مغناطیسی، شارژ می‌شود. پیکسل واچ به سیستم عامل Wear OS ۳.۵ مجهز شده که با کشیدن به سمت چپ و راست می‌توانید به قابلیت‌های اصلی دسترسی پیدا کنید.

همچنین برای این محصول واچ‌فیس‌های متنوعی توسعه پیدا کرده و همچنین به سرعت به هدفون‌ها متصل می‌شود . پیکسل واچ با قیمت ۳۴۹ دلار برای نسخه وای و با قیمت ۳۹۹ دلار برای نسخه LTE روانه بازار می‌شود از تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) در کشورهای ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، فرانسه، آلمان، تایوان، ژاپن و استرالیا عرضه می‌شود .

5858

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: