خبر فوری
۱۶:۴۰ - ۲۸ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۷۹۱

در مورد گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار آینده سامسونگ یعنی سری گلکسی S23 تاکنون خبرهای بسیار زیادی در رسانه‌های خبری مطرح شده که هر کدام از آن‌ها به جزئیات خاصی در مورد گوشی‌های هوشمند این سری اشاره دارند. در همین راستا تصاویر جدیدی از قاب‌های محافظ سری گلکسی S23 سامسونگ منتشر شده که بار دیگر بر طراحی مشابه گوشی‌های این سری به خصوص پنل پشتی آن‌ها نسبت به نسل قبلی تأکید می‌کنند. سری گلکسی S23 همانند نسل قبلی متشکل از سه گوشی هوشمند گلکسی S23، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا خواهد بود؛ اما شباهت‌های این دو سری به همین جا ختم نمی‌شود.

گزارش‌های قبلی در مورد گوشی‌های این سری از شباهت زیاد آن به گوشی‌های سری S22 خبر دادند. در همین راستا، تصاویر جدید قاب‌های محافظ سری گلکسی S23 ضمن تأیید این شایعات به برخی تفاوت‌های این دو سری اشاره می‌کنند. در نگاه اول، این قاب‌ها هیچ تفاوتی نسبت به نسل قبلی ندارند. کوچک‌ترین قاب مربوط به گلکسی S23 و بزرگ‌ترین آن نیز متعلق به گلکسی S23 اولترا است. همچنین با بررسی قاب محافظ گلکسی S23 اولترا در می‌یابیم که دو بریدگی اضافی برای قرار گرفتن دوربین چهارم و سنسور فوکوس خودکار لیزری روی آن تعبیه شده است.

سری جدید گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ اخیراً در وب‌سایت صدور گواهینامه‌ی ۳C نیز قرار گرفته و این موضوع به شایعات رونمایی قریب‌الوقوع آن‌ نیز دامن می‌زند. علاوه بر این، پیش‌تر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سری گلکسی S23 سامسونگ ممکن است زودتر از انتظار معرفی شود. به گفته‌ی برخی منابع کره‌ای سری S23 می‌تواند دو تا سه هفته زودتر از روال معمول خود در اختیار کاربران قرار بگیرد. با این تفاسیر انتظار می‌رود گوشی‌های این سری اواخر دسامبر روانه‌ی بازار شوند.

سری گلکسی S23

طبق برخی گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های خبری، گوشی‌های این سری در بیشتر بازارها با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ راهی بازار خواهند شد ولی ممکن است در برخی بازارها با چیپست جدید اگزینوس به دست کاربران برسند. آن طور که گفته می‌شود پردازنده‌ی پرچم‌دار جدید کوالکام دارای پردازنده‌ای مبتنی بر پیکربندی «۱+۲+۲+۳» خواهد بود و به جای فرآیند ساخت ۴ نانومتری سامسونگ، به کمک فرآیند ۴ نانومتری TSMC تولید می‌شود. این تراشه، یک هسته‌ی Cortex-X3، دو هسته‌ی Cortex-A720، دو هسته‌ی Cortex-A710 و ۳ هسته‌ی Cortex-A510 را در خود گنجانده است.

گل سرسبد گوشی‌های هوشمند این سری جدید، گلکسی S23 اولترا خواهد بود که با دوربین قدرتمند ۲۰۰ مگاپیکسلی‌اش کاربران را به وجد می‌آورد. این سنسور جدید که به احتمال زیاد ISOCELL HP2 نام دارد، پیش‌بینی می‌شود دارای پیکسل‌های ۰.۶۰ میکرومتری باشد. همچنین قابلیت فیلمبرداری ۴K و ۸K به لطف بهره‌گیری از این سنسور دوربین ۱/۱٫۳۳ اینچی با میدان دید گسترده‌تری به کاربران ارائه می‌شود. در روزهای آینده احتمالاً شاهد انتشار خبرهای بیشتر و دقیق‌تری از این سری پرچم‌دار خواهیم بود.

منبع: Gizmochina

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: