خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۹:۴۴ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۵۶۵

اتفاقاتی که شب گذشته در هیئت مدیره استقلال اتفاقا افتاد هنوز ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از بحث استعفای محمد مومنی از هیئت مدیره استقلال بحث های دیگری مطرح شد. در این جلسه نفراتی چون مومنی، مظلومی، کریمی و پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان حضور داشتند. مهدی افضلی دیگر عضو هیئت مدیره استقلال نیز با تاخیر در جلسه شرکت کرد. جالب است که افضلی تنها زمانی رسید که مجبور به امضای صورت جلسه برکناری آجورولو شد. اما مومنی حاضر به امضا نشد.

اتفاقی دیگر که در این جلسه افتاد درگیری لفظی دو عضو هیئت مدیره بود. آن ها که از گذشته اختلافات پنهانی داشتند با نیش و کنایه با هم صحبت می کردند تا جایی که دیگر افراد حاضر در جلسه خواستار پایان درگیری هایشان شدند. یکی از آن ها تصمیم به کناره گیری گرفت چون می دانست اگر این کار را نکند به طور حتم خبر برکناری اش به زودی اعلام می شود. نفر دیگر نیز کسی است که با آجورلو اختلاف داشت و چون طرف مقابل از کدیر عامل استقلال حمایت می کرد با او وارد بحث و درگیری شد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: