خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۷:۳۹ - ۲۸ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۴۴۳

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود.

بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران، اعلام کرد: 2500 دستگاه اتوبوس تا پایان سال به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه می‌شود.

وی گفت: طبق آنچه دولت و خودروساز قول داده فکر می‌کنم ۲ هزار و ۵۰۰ اتوبوس تا پایان ساا تحویل دهند.

نکاحی در پاسخ به این سوال که آیا تولیدکنندگان داخلی امکان تولید اتوبوس ۲ کابین دارند یا خیر بیان کرد: ما در داخل کشور تولید اتوبوس ۲ کابین هم داریم؛ باید بهره بردار به تولید کننده سفارش دهد و بر اساس سفارش محصول، تولید کننده آن را خواهد ساخت.

وی که درحال بازدید از هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری بود، در مورد این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بسیار خوبی است و همین که نمایشگاه حمل و نقل و موضوعات وابسطه برگزار شده به این معناست که توجه مسئولان و متولیان به موضوع حمل و نقل جدی تر از گذشته است.

وی با اشاره به انقلاب صنعتی و تحولات دنیا افزود: امروز زندگی مردم به صورت مستقیم با موضوع حمل و نقل پیوند خورده و امیدواریم این ظرفیت‌های داخلی بتواند در مسیر بهبود کیفیت زندگی مردم نقش بسزایی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران افزود: حمل و نقل مثلثی است که ۳ ضلع؛ تولید کننده یا تامین کننده سخت افزار، بهره‌بردار و یک ضلع مردم به عنوان ذی‌نفع یا استفاده کننده را دارد.

نکاحی بیان کرد: اگر تولیدکننده نتواند اتوبوس تولید کند، بهره‌بردار نمی‌تواند اتوبوس تامین کند و اگر تولید کند و من بهره بردار نتوانم خرید کنم، تولید کننده ضرر می‌کند و در هر ۲ صورت مردم دچار مشکل می‌شوند.

وی افزود: این اتفاق در دهه گذشته رقم خورده و ‌بسیاری از تولید کنندهای کشور زمین گیر شده‌اند و خط‌های تولید آن‌ها نیز تعطیل شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران افزود: امروز باتوجه به وضعیتی که داریم نگاه مناسب به حمل و نقل ایجاد شده و همه به دنبال احیای ظرفیت داخلی هستند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: