خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۱:۳۴ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۹۳

انتقال آزمایشی گاز آذربایجان از طریق خط لوله کوموتینی - استارا زاگورا از یونان به بلغارستان از امروز آغاز شد

به گزارش ایلنا از مساوات؛ گزارش‌ها حاکی از آن است که انتقال آزمایشی گاز آذربایجان از طریق خط لوله کوموتینی - استارا زاگورا از یونان به بلغارستان از امروز آغاز شد و کار آزمایشی آن تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

پیش‌بینی می‌شود از اول جولای ۲۰۲۲ عرضه توافقی یک میلیارد متر مکعب آغاز شود.

خط لوله کوموتینی و ترمینال نزدیک الکساندروپلیس به بلغارستان و سایر کشورهای منطقه امکان دریافت گاز از کریدور گاز جنوبی را می‌دهد.

در ماه آوریل، گازپروم روسیه اعلام کرد که عرضه گاز به بلغارستان را به دلیل امتناع طرف بلغاری از پرداخت هزینه آن بر اساس شرایط خود قطع کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: