خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۶:۴۵ - ۰۷ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۹۶

رئیس دادگستری شهربابک گفت: در سال گذشته از سوی دادستانی علیه ۲۰ مسئول، مدیر و کارمند فعلی و سابق شهرستان، به دلیل ترک فعل و قصور در انجام وظایف قانونی، پرونده قضایی تشکیل شده و این افراد به دادسرای شهربابک استان کرمان احضار شده اند.

دادگستری شهربابک استان کرمانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احسان بهجتی در جمع همکاران قضایی و اداری این شهرستان گفت: دستگاه قضایی شهربابک، ارتباط و تعامل قانونمند با سایر ادارات را همواره مد نظر دارد.

وی با تاکید بر این مطلب که حمایت از فعالیت‌های اقتصادی مشروع و جلوگیری از تعطیلی کارگاه‌ها از اولویت‌های دستگاه قضایی به شمار می‌رود، افزود: با ورود دستگاه قضایی بسیاری از مشکلات کارگری در این شهرستان مرتفع شده است.

رئیس دادگستری شهربابک، سند تحول قضایی را اولویت اول کار در دادگستری این شهرستان دانست و افزود: ارتباط نزدیک مقامات قضایی با مردم و ملاقات روزانه و مستمر و صدور دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها نیز همواره مد نظر قرار دارد.

رئیس دادگستری شهربابک گفت: طی یک سال گذشته از سوی دادستانی علیه ۲۰ مسئول، مدیر و کارمند فعلی و سابق شهرستان در سمت‌های مختلف، به دلیل ترک فعل‌ها و قصور در انجام وظایف قانونی پرونده قضایی تشکیل شده و این افراد به دادسرای شهربابک احضار شده اند.

بهجتی بیان کرد: با تشکیل کارگروه مصلحین و حکمین قرآنی بیش از ۴۰ درصد دعاوی خانوادگی در این شهرستان با صلح و سازش مختومه شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: