خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۶:۴۵ - ۰۷ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۲۴

شهردار تهران با اشاره به شناسایی ۲۳۱ طرح برای مشارکت گفت: از طریق مشارکت‌ها باید زمینه‌ای فراهم کنیم که شهروند، شهر و سرمایه گذارسود ببرند و مولدسازی هم مد نظر است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علیرضا زاکانی در مراسم معارفه لطف الله فروزنده معاون جدید مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و تکریم ابوالفضل فلاح معاون پیشین این معاونت گفت: در گام و سال اول مدیریت شهری در زمینه جنبه‌های مشارکتی اقدامات بسیار خوبی از جمله شناسایی ۲۳۱ طرح انجام شد.

شهردار تهران افزود: در گام و سال اول مدیریت شهری از گردنه‌هایی مانند تنش مالی و رکود در شهر عبور کردیم. تدابیر آقای فلاح در معاونت مالی باعث شد که ۹۹ درصد منابع نقد و غیر نقد را تأمین کنیم و در کنار آن سامان یافتگی بحث دستمزد پرسنل، فرصتی برای ما فراهم کرد که بتوانیم بدون دغدغه پرداخت حقوق شان را داشته باشیم.

علیرضا زاکانی با بیان اینکه اصلاح رویه‌ها و ایجاد شرایط مناسب برای استیفای حق و حقوق شهر در این یک سال انجام شد، افزود: به عنوان مثال در بازپس گیری املاک، بحث ارزش افزوده و دریافت امکانات از طریق دولت و تزریق آن به مجموعه و نیز تصحیح روند‌ها و رویه‌ها شرایط را برای ما مطلوب‌تر کرد.

شهردار تهران عبور از ابهامات و ایجاد شفافیت را سرفصل دیگری از اقدامات برشمرد و افزود: این کار‌ها انجام شد تا بر اساس آن از بسیاری از مفسده‌ها جلوگیری شود و نیز گام‌های موثری دیگری مانند خرید از بورس و ارائه املاک به صورت شفاف در بورس برداشته شود.

علیرضا زاکانی با اشاره به اینکه در مبحث مالی از آنچه شورا ما را مکلف کرده بود، عبور کردیم، گفت: ساماندهی مالی و اقتصادی باید طوری رقم بخورد تا ما بتوانیم در کنار جنبه مالی که نیاز به انتظام و دقت دارد، یک بازی بزرگ تعریف کنیم که در آن مولدسازی حرف اول را بزند.

شهردار تهران افزود: یکی از کار‌های خوبی که سال گذشته شروع شده و نیاز به تشدید دارد، تعیین تکلیف و بستن پرونده‌های باز است. البته همچنان در حوزه مشارکت ها، املاک و دیگر بخش‌ها پرونده‌های باز وجود دارد که باید بسته شود.

به گفته علیرضا زاکانی، ۹۰طرح کلان در ۴ تحول از جمله تحول کالبدی، تحول درون شهرداری، تحول نرم و تحول فناورانه تعریف شده که جهت گیری آن‌ها نیز مشخص است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: