خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۶:۳۹ - ۰۷ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۳۳

منابع محلی در ولایت نیمروز اعلام کردند که در طی یک هفته گذشته، بیش از پنج هزار مهاجر افغان از ایران به کشورشان بازگردانده شدند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: منابع محلی در ولایت نیمروز اعلام کردند در یک هفته گذشته پنج هزار و ۳۶۳ تن از مهاجران افغان از ایران وارد کشورشان شده‌اند.

منابع محلی در ولایت نیمروز اعلام کردند که در طی یک هفته گذشته، بیش از پنج هزار مهاجر افغان از ایران به کشورشان بازگردانده شدند.

این منابع در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفتند که در یک هفته گذشته پنج هزار و ۳۶۳ تن از مهاجران افغان از ایران وارد کشور شده‌اند.

گفته می‌شود از این میان چهار هزار و ۹۴۸ تن از از جمله خانواده‌ها و افراد مجرد از مرز پل ابریشم و ۴۱۵ تن دیگر از مرز اسلام‌قلعه وارد افغانستان شده‌اند.

این در حالی است که هفته گذشته مقامات طالبان اعلام کردند که طی هفته جاری 2 هزار و 300 مهاجر افغانستانی از ایران به کشورشان بازگشته‌اند.

وزارت امور مهاجران طالبان اعلام کرد که این افراد از مرز اسلام قلعه و نیمروز وارد افغانستان شده و برخی از این افراد برای کمک به سازمان ملل معرفی شدند.

ایران بارها اعلام کرده است که در راستای قانونمندسازی حضور مهاجران در این کشور اقداماتی از جمله صدور ویزا برای مهاجران در نظر گرفته است. 

سفارت ایران در کابل نیز به‌تازگی اعلام کرد که صدور روادید گردشگری این کشور به آژانس‌های جهانگردی افغانستان واگذار شده است. 

به دنبال تحولات سیاسی در افغانستان و به رغم تاکید طالبان مبنی بر اعطای عفو عمومی، برخی از شهروندان افغانستانی به کشورهای همسایه از جمله ایران و پاکستان مهاجرت کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: