خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۶:۳۶ - ۰۷ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۰۲

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۳۱۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور یاسوج- اصفهان خبر داد.

کشف ۳۱۰ کیلو تریاک در محور یاسوج - اصفهانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار کیقباد مصطفایی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی استان بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور یاسوج - اصفهان ایست و بازرسی دائر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

سردار مصطفایی بیان داشت: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شیلک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودرو متوقف و مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۳۱۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این رابطه راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: