خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۰۲:۳۵ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۱۶

رفتن به سفر اربعین برای بسیاری از ما یک آرزوی معنوی ویژه است. از مدت ها قبل برای رفتن به آن برنامه ریزی می کنیم. این سفر اما زمانی تاثیر خواهد داشت که بدانیم برای چه، پا در این مسیر می گذاریم؟ هدفمان از طی کردن این راه و زیارت کربلا آن هم با شرایط خاص این سفر و پای پیاده چیست؟

گروه جامعه؛ خبرگزاری فارس: برای درک معارف مکتب عاشورا و قیام امام حسین(ع)، یکی از پیشنهادات و سفارش های ویژه این است که شیعه، مشرّف به زیارت اربعین شود. حتی در روایتی شیخ طوسی از امام حسن عسگری(ع) نقل کرده است که یکی از نشانه های پنج گانه شناخت مومن، زیارت اربعین بشمار می رود.

 

این سفر معنوی، مسیری برای ارتباط بهتر باخدا، توسل به اهل بیت(ع) و دریافت معنا و جان کلام قیام امام حسین(ع) در روز عاشوراست. افرادی که پا به این مسیر می گذارند باید بتوانند پاسخ این پرسش راکه چرا به این سفر راهی می شوند، بدهند. همچنین بدانند از حضور در این مسیر چه می خواهند و چگونه باید باشند؟ در این موشن گرافیک پرسش های مهمی که باید پاسخش را پیش از راهی شدن به این سفر پیدا کنیم، مرور می شود. این تأمل برای این است که شور و شعور حسینی را در هم بیامیزیم و زائر و مسافر واقعی تری برای این راه این خاندان باشیم.

/انتهای پیام

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: