خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۲۰:۰۴ - ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۷۵

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا با اشاره به لزوم تشکیل کارگروه مشترک امور بین‌الملل قوه قضائیه و پلیس بین‌الملل گفت: هدف پلیس بین‌الملل فراجا تلاش برای ناامن کردن تمامی کشور‌ها برای متهمان بین‌المللی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار «هادی شیرزاد» در دیدار با «کاظم غریب‌آبادی» معاون امور بین‌الملل قوه‌قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ظرفیت‌ها و ارائه گزارشی از ماموریت‌های محوله پلیس بین‌الملل فراجا بر ضرورت شناخت محور‌های مشترک و توسعه همکاری‌های بیشتر بین دو طرف تاکید کرد.

وی از آمادگی پلیس بین الملل فراجا برای همکاری با قوه قضائیه به ویژه امور بین الملل و ستاد حقوق بشر برای ردیابی و شناسایی متهمان بین المللی خبر داد و تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های سازمان اینترپل و پلیس بین‌الملل فراجا تمام سعی ما بر این است هیچ متهمی در هیچ جای دنیا نتواند ازدست قانون فرار کند.

سردار شیرزاد با اشاره به توانمندی‌های پلیس بین الملل و کارکرد موثر بانک‌های اطلاعاتی سازمان اینترپل، گفت: این بانک‌ها حاوی اطلاعاتی از کشور‌های مختلف در حوزه جرایم متفاوت است که برای کشور‌های عضو سازمان اینترپل به اشتراک گذاشته می‌شود.

 

تعامل سازنده قوه قضائیه و پلیس بین‌الملل فراجا

در ادامه این ملاقات «کاظم غریب آبادی» نیز ضمن درود به روان پاک شهدا به ویژه شهدای عرصه امنیت خاطرنشان کرد: تشریک مساعی و تعامل سازنده قوه قضائیه و پلیس بین‌الملل می‌تواند بستری مناسب برای گشایش عرصه‌ها و ابتکارات در حوزه دیپلماسی قضائی پلیسی باشد که ثمره عملی آن در جامعه نمایان شود.

وی افزود: همکاری مشترک قوه قضائیه، وزارت امور خارجه و پلیس بین الملل فراجا با استفاده بهینه از ظرفیت‌های سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی خارج از کشور به طور قطع می‌تواند به منظور پیگیری جرایم سازمان یافته، اقتصادی و تروریستی راهگشای دستگاه قضا و پلیس باشد.

معاون امور بین‌الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، آشنایی با قوانین، مقررات و رویه‌های قضائی کشور‌های مختلف جهت سرعت بخشیدن در برخورد با جرایم بین‌المللی را ضروری دانست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: