خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۲۰:۴۰ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۵۹

روز پنجشنبه، با توجه به حضور مردم در بهشت زهرا، دربانان، همه در‌ها را قفل کردند و مردم به دنبال راهی برای خروج می‌گشتند.

سیامک صدیقى مدیر کل روابط عمومی بهشت زهرا گفت: پیش از این اعلام شده بود که در‌های گلزار شهدای سازمان در روز‌های پنجشنبه به صورت ۲۴ ساعته باز است؛ پنجشنبه گذشته ۳ شهریور، جابه‌جایی و تغییر در یگان حفاظت سازمان، این چالش را رقم زده بود که تامین امنیت قبور با اشکال روبه‌رو شود.

وى ادامه داد: به همین دلیل و به منظور حفظ و صیانت از فضای پیرامونی آرامستان شریف بهشت حضرت زهرا (س)، با غروب آفتاب در‌های سازمان بسته شد که این موضوع موجبات نارضایتی برخی زائران بهشت زهرا را فراهم کرد.

صدیقى گفت: سازمان بهشت حضرت زهرا خود را مسئول می‌داند به دلیل پیش آمد حادثه روز پنجشنبه عذرخواه مراجعانی باشد که امکان زیارت قبور و بویژه گلزار شهدا برایشان فراهم نشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: