خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۲۰:۴۰ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۶۲

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: با ورود اتوبوس‌های دست دومی که بتوانند استاندارد‌های محیط زیست و پلیس را بگذرانند و خریدار آن هم شهرداری تهران نباشد، موافق هستیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید جعفر تشکری هاشمی گفت: دولت مصوبه‌ای دارد که اجازه داده اتوبوس‌ها و کامیون‌هایی که عمرشان کمتر از دو سال است به شرطی که استاندارد‌های کشور را داشته باشند، بخش خصوصی خریداری کند و در داخل کشور شماره گذاری شود.شرط شورای شهر تهران برای موافقت با ورود اتوبوس‌های دست دوم خارجی

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد: اینکه شهرداری بخواهد این اتوبوس‌ها را بخرد نه چنین موضوعی تجویز شده و نه شورا با آن موافق است.

سید جعفر تشکری هاشمی گفت: شهرداری هم گفته قصد دارد راهکاری متفاوتی را برای جبران کمبود ناوگان در حمل و نقل دنبال کند و این خرید‌ها را نیز بخش خصوصی انجام می‌دهد.

مدتی پیش سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این‌باره گفت:شرکت‌های خصوصی اتوبوسرانی، فهرستی از اتوبوس‌های دست دوم را پیشنهاد دادند که یکی از آن‌ها برای آلمان بود، این اتوبوس‌ها استاندارد‌های زیست محیطی لازم دارند و کیفیت آن‌ها بهتر از اتوبوس‌های فعلی خواهند بود.

سید مجتبی شفیعی افزود:در مرحله اول ۵۰ دستگاه اتوبوس از کشور آلمان وارد گمرک شده است که فرایند‌های ترخیص آن‌ها زمان‌بر است و به محض اینکه ترخیص شوند، وارد چرخه حمل و نقل و عمومی خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه سه هزار و ۵۰۰ اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی تهران کم داریم، افزود: به جز واردات اتوبوس‌های دست دوم، با همکاری وزارت کشور به دنبال خرید اتوبوس‌های نو نیز هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: