خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۹:۲۴ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۴۳

وزیر کشور با اعلام اینکه در رابطه با برگه تردد برای سفر اربعین با دولت عراق مشغول مذاکره هستیم، گفت: کار تمدید گذرنامه در مرزها، با توجه به شلوغی آن، امکان پذیر نیست.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در پایان نشست کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین، افزود: یکی از کمیته‌های فعال ستاد مرکزی اربعین، کمیته فرهنگی است که جمع گسترده‌ای از فرهیختگان در آن حضور دارند. برنامه های این کمیته استفاده از ظرفیت های هنری، تهیه کتاب و مقاله پیش از مراسم و همچنین همایش برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین است.

وحیدی در خصوص گذرنامه هم گفت: در رابطه با برگه تردد با دولت عراق مشغول مذاکره هستیم اما کار تمدید گذرنامه در مرزها، با توجه به شلوغی آن، امکان پذیر نیست و باید نسبت به تمدید آن پیش از رسیدن به مرز اقدام کنند.
وی با توجه دادن زایران اربعین حسینی(ع) برای ایجاد آمادگی در مواجهه با موج گرمای هوا، اظهار کرد: البته پیش بینی مه‌پاش شده و همه موکب‌ها باید خنک کننده داشته باشند.
وزیر کشور خاطرنشان کرد: اتاق مخصوص برای گرمازدگان و آب یخ برای کمک به آنها، پیش بینی شده است.
 وحیدی درباره واکسن کرونا هم تصریح کرد: زائران اربعین، دز یادآور را در صورتی که ۶ ماه از دریافت آخرین واکسن‌شان گذشته است، تزریق کنند.

 

برچسب ها: گذرنامه اربعین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: