خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۸:۳۹ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۳۰

مدیر نمایندگی ستاد دیه اصفهان از آزادی ۳۷۸ زندانی غیرعمد با گذشت ۸۷۸ میلیاردی شکات اصفهانی خبرداد.

آزادی زندانیان غیرعمدبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از ستاد دیه کشور، آقای اسدالله گرجی‌زاده گفت: با کمک‌های نقدی نیکوکاران این استان، از فروردین تا پایان مرداد امسال، آزادی ۲۱ زندانی زن و ۳۵۷ محکوم مرد بدهکار در موضوعات جرایم غیرعمد فراهم شده است.

وی با اشاره به رقم بدهی این زندانیان مساعدت شده، افزود: اصل بدهی ۳۷۸ زندانی آزاد شده رقمی بالغ بر یک هزار و ۶۹۵ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال بود که با برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش و با استناد به آیات قرآن و روایات متواتر اسلامی تا میزان ۵۲ درصد محکوم‌ٌبه از سوی اولیاء دم و شکات خصوصی گذشت شده است. طلبکاران ذی‌حق در رسیدگی به پرونده مددجویان اغلب عائله‌مند ستاد دیه، از دریافت مبلغی نزدیک به ۸۷۸ میلیارد ریال هم چشم‌پوشی کرده اند.

 


بیشتر بخوانید:  رهایی ۳۴۰ زندانی غیرعمد در اصفهان با کمک هیئت‌های مذهبی


 

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان از همکاری خوب قضات در کوتاه کردن دادرسی‌های مرتبط با بدهکاران مالی ناشی از تعهدات مهریه و نفقه قداردانی کرد و افزود: در فرآیند رسیدگی به ۳۷۸ پرونده مختومه شده قابل اعتناست. ۲۱ درصد از اصل بدهی‌ها در قالب قبولی «دادخواست اعسار» مقرر گردید در اقساطی منصفانه ماه به ماه از سوی خود مددجویان پرداخت شود که این رقم جدای از «نقدینگی» ۶۲ میلیارد ریالی واریز شده از سوی خانواده این محبوسان گرفتار است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: