خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۸:۲۶ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۲۸

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: باید در تمام سطوح نظیر نظامات مدیریتی، فرآیندها و ارائه خدمات، تحول ایجاد کرده و به سمت سازمانی هوشمند و تمام الکترونیک پیش برویم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ هاشم کارگر در جلسه تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید ثبت احوال استان همدان که با حضور برخی مدیران و مسئولان استانی و روسا و کارکنان اداره کل ثبت احوال استان همدان برگزار شد، با اشاره به اینکه همدان پایتخت تاریخ، تمدن و مجاهدت است، گفت: استان همدان در طول تاریخ کشورمان افتخارات فراوانی دارد و در دوران انقلاب و دفاع مقدس نیز مجاهدت‌های زیادی از خود نشان داده و افتخارآفرینی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان ثبت احوال به عنوان یکی از مهم‌ترین دستگاه حاکمیتی و زیربنایی در کشور شناخته می‌شود، عنوان کرد: معرفی یک فرد و هویت‌بخشی به او به عنوان یک ایرانی و اجازه بهره‌مندی از مزایای آن از بدو تولد تا پایان عمر، با سازمان ثبت احوال کشور است.

کارگر تصریح کرد: سازمان ثبت احوال نقش مهمی در تنظیم امور زندگی یک فرد و جامعه دارد و این موضوع مهمی است؛ چراکه در امورات گوناگون اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و ... این سازمان نقش بسیار مهم و اثربخشی دارد و با عملکرد خود و ارائه خدمات بهینه، می‌تواند امور مراجعین را تسهیل و در رضایتمندی آنان موثر باشد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با تاکید بر اینکه باید خدمات ارزشمندی که ثبت احوال ارائه می‌دهد را به جامعه نشان دهیم و به فکر ارتقای جایگاه سازمان باشیم، افزود: ما باید با تحول در تمامی شئون سازمان به ارتقاء جایگاه ثبت احوال در جامعه کمک کنیم.

وی تحول را در تمام ماموریت‌ها و وظایف لازمه پیشرفت دانست و با اشاره به اینکه سازمان ثبت با گذشت بیش از یکصد سال از تاسیس آن در انجام تکالیف خود موفق بوده است، عنوان کرد: امروز نیازهای جامعه، مخاطبین، متقاضیان و مشتریان به دلایل گوناگون و نیز پیشرفت دانش و تکنولوژی‌های روز تغییر کرده است و ما نیز باید با تغییر در ماموریت‌ها و باز تعریف در وظایف زمینه تامین نیازهای آنان و پیشرفت سازمان ثبت احوال ضروری است را فراهم کنیم.

کارگر با تاکید بر اینکه تمام اطلاعات مرتبط با هویت هر شخص در ثبت احوال تجمیع شود و امکانات زیرساختی آن نیز در این سازمان فراهم است، گفت: استعلامات افراد حتی الامکان باید از یک پایگاه اطلاعاتی دریافت شود که این کار به دلایل گوناگون و متعدد به صلاح کشور است و باعث کاهش هزینه ‌های آشکار و پنهان خواهد شد.

وی به پایگاه سببی و نسبی سازمان ثبت احوال کشور و ایجاد درختواره هر فرد اشاره کرد و افزود: این پایگاه نیاز امروز کشور است و در امورات اقتصادی، اجتماعی و امنیتی و ...کمک بسزایی به جامعه خواهد کرد.

معاون وزیر کشور افزود: ما باید در تمام سطوح نظیر نظامات مدیریتی، فرآیندها و ارائه خدمات و ... تحول ایجاده کرده و به سمت سازمانی هوشمند و تمام الکترونیک پیش برویم. این قابلیت در سازمان ثبت احوال کشور وجود دارد و برای تحقق این هدف تنها نیازمند افرادی متخصص، انقلابی، با انگیزه و با روحیه جهادی هستیم.

گفتنی است، در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات اسد حسن‌زاده زورمند مدیرکل قبلی ثبت احوال استان همدان، بابک بختیاری به عنوان مدیرکل جدید ثبت احوال این استان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: