خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۸:۳۳ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۶۴

دادگستری آذربایجان‌ غربی: خبر خودکشی زندانی از اساس کذب است. قرار بازداشت وی به وثیقه تبدیل شده است و در صورت معرفی وثیقه امکان آزادی وی فراهم خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی ادعاهای برخی از رسانه‌های معاند مبنی بر خودکشی یک زندانی زن در زندان ارومیه را تکذیب کرد.
 
به گزارش روابط عمومی دادگستری، صبح امروز ‌بی‌بی‌سی فارسی و برخی رسانه‌های ضد انقلاب، در ادامه خبرسازی‌های جعلی، مدعی شدند یک زندانی زن در زندان اورمیه اقدام به خودکشی کرده است.
 
این رسانه‌ها با استناد به منابع مجهول، در این خبر کذب به داستان‌‌سرایی نیز پرداخته و جزییاتی از ماجرایی که هرگز اتفاق نیفتاده را تشریح کردند.
 
این ادعاها در حالی مطرح شد که خبر مورد اشاره نه تنها کذب است، بلکه با تبدیل قرار بازداشت این زندانی، مقدمات آزادی وی نیز فراهم شده است.
 
در همین رابطه ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی، ادعاهای مطرح شده درخصوص این زندانی زن را تکذیب کرد و گفت: هفته گذشته در بازدیدی که از زندان ارومیه داشتم، با این زندانی نیز به صورت مستقیم گفت و گو کردم.
 
وی با بیان اینکه خبر خودکشی زندانی از اساس کذب است، تاکید کرد: قرار بازداشت وی به وثیقه تبدیل شده است و در صورت معرفی وثیقه امکان آزادی وی فراهم خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: