خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۴:۳۷ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۵۷

کارگاه‌های آزمایشگاه نوآوری در حوزه‌های نانو فناوری، انرژی، زیست‌فناوری و فناوری فضایی برای دختران ۱۳ تا ۱۸ سال روز‌های شنبه در بوستان شقایق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: این طرح به همت اداره کل امور بانوان و در قالب ۵ کارگاه آموزشی اجرامی شود و دختران نوجوان پس از گذراندن این دوره‌ها فرآیند ارزش آفرینی از اختراع را بارویکرد یادگیری سازنده گرا و پروژه محور فرا می‌گیرند.
آقای،علیرضا جعفری افزود: آشنایی دختران با مباحث مالکیت فکری، نحوه شکل‌گیری و ثبت اختراعات طراحی شده، آشنایی با نوآوری‌ها و اختراعات، حوزه‌های دخیل در اختراع از جمله نانو فناوری، زیست فناوری، فناوری‌های فضایی و انرژی و شبیه سازی پتنت‌های یا ثبت اختراع منقضی شده از اهداف برپایی این کارگاه‌ها است.
وی گفت:در این دوره‌ها سعی می‌شود تا دختران نوجوان با انجام فعالیت‌های طراحی شده مهارت‌های مورد نیاز برای شناسایی مشکلات اطراف خود را با ارائه راه حل‌های خلاقانه فراگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: