خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۴:۴۷ - ۲۵ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۴۶

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: بیش از ۹۰ غرفه گل فروشی از ۲۵ سال قبل در این بزرگراه احداث شده بود و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان قصد ساماندهی این غرف را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید بیگی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر،  مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به همراه معاونین و مدیران شرکت از محور بزرگراه هاشمی، گل فروش های حاشیه اتوبان مسیر بهشت زهرا (س) و بازار جواد الائمه واقع در منطقه ۱۸ شهرداری بازدید کرد.

با اشاره به بازدید خود از بزرگراه هاشمی اظهارداشت: بیش از ۹۰ غرفه گل فروشی از ۲۵ سال قبل در این بزرگراه احداث شده بود و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان قصد ساماندهی این غرف را دارد. 

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با بیان اینکه پس از تعیین تکلیف غرفه‌های گل‌فروشی، دستفروشان حاشیه بزرگراه ساماندهی خواهند شد، گفت: ساماندهی این افراد از منظر ایمنی و ترافیکی اهمیت زیادی دارد و باید با اولویت بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

 بیگی ادامه داد: راهکارهای پیشنهادی برای ساماندهی گل فروشان در این محدوده مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار گرفته تا مسئله دستفروشی گل در این محور برطرف شود.

وی در ادامه درباره بازدید خود از بازار جوادالائمه اظهار کرد: این بازار شامل ۱۸۶ غرفه است که از سال ۱۳۸۳ آغاز به کار کرده اما نظارت جدی بر فعالیت بازار وجود نداشته و بخش زیادی از این غرفه ها بلا استفاده بوده یا به عنوان انبار از آنها استفاده می‌شود.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به ظرفیت های بازار جوادالائمه در ساماندهی دستفروشان و بساط‌گستران خیابان حسنی ادامه داد: به همین دلیل شرکت ساماندهی اقداماتی برای باز پیرایی و بازسازی بازار جوادالائمه در دستور کار قرار داده است تا از این ظرفیت در جهت ارائه خدمات هرچه بیشتر به شهروندان این منطقه استفاده شود.

بیگی در پایان تاکید کرد: تعیین تکلیف این بازار با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان و جلوگیری از تضییع حقوق عامه جزو اولویت های ما قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: