خبر فوری
۱۸:۵۱ - ۰۱ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۱۵

داشتن پوستی بدون لک دغدغه‌ امروزی بانوان و آقایان و طرفداران زیبایی شده است. پوستی شفاف و بدون لک از مشخصه های زیبایی محسوب می‌شود.

معجزه این ماده شگفت‌انگیز برای از بین بردن لک صورت! باورتان نمی‌شود!

به نقل از مجله دلتا: توجه به پوست و استفاده از محصولات زیبایی و مراقبت از پوست بسیار پر طرفدار است. شاید شما هم در تلاش برای داشتن پوستی شفاف و بدون لک باشید. در این مطلب به موضوع درمان لک پوست با آب سیب زمینی می‌پردازیم.

معجزه این ماده شگفت‌انگیز برای از بین بردن لک صورت! باورتان نمی‌شود!

خواص آب سیب‌زمینی برای پوست

پوست را هیدراته می‌کند

آب سیب‌زمینی حاوی مقدار زیادی ویتامین C است. همان‌طور که به احتمال زیاد می‌دانید، ویتامین ذکر شده در هیدراته کردن پوست به‌شدت مفید است. برای اینکه پوستتان را به‌خوبی آبرسانی کنید، آب سیب‌زمینی را خوب با ماست ترکیب کنید و مخلوط به‌دست آمده را روی پوست خود بگذارید. اجازه دهید مخلوط به مدت ۱۵ دقیقه روی پوستتان بماند. سپس صورت خود را بشویید. بعد از استفاده از این ترکیب متوجه خواهید شد که پوستتان روشن‌تر، سفت‌تر و مرطوب‌تر شده است

پوست را شفاف و بدون لکه می‌کند

همه‌ ما آرزو داریم پوستی صاف و شفاف داشته باشیم و از شر لکه‌های روی پوستمان خلاص شویم. شستن صورت با آب سیب‌زمینی خنک ممکن است به برطرف کردن لکه‌های صورت کمک کند. قبل از به کار بردن آب سیب‌زمینی با این هدف حتما با پزشک مشورت کنید.

معجزه این ماده شگفت‌انگیز برای از بین بردن لک صورت! باورتان نمی‌شود!

خواص ضدپیری دارد

آب سیب‌زمینی می‌تواند به پیشگیری از پیری و کاهش چین‌وچروک و خطوط ظریف روی صورت کمک کند. برای بهره بردن از این خاصیت، آب سیب‌زمینی را با کشک ترکیب کنید و مخلوط ایجاد شده را روی صورتتان قرار دهید. استفاده‌ی منظم از این ترکیب چین‌وچروک را کاهش می‌دهد و شروع بروز چین‌وچروک را به تأخیر می‌اندازد. می‌توانید هر روز با استفاده از پنبه آب سیب‌زمینی را روی صورتتان بمالید تا ظاهر چین‌وچروک کاهش پیدا کند و صورتتان درخشان شود.

ممکن است اگزما را تسکین دهد

اگزما یک مشکل پوستی است که به خشکی پوست و علائم دیگر از جمله قرمزی، خارش و پوسته پوسته شدن پوست اشاره دارد. آب سیب‌زمینی یکی از بهترین ترکیبات گیاهی برای درمان اگزما به شمار می‌رود. می‌توانید هر روز یک لیوان آب سیب‌زمینی بنوشید یا آن را به‌طور موضعی روی نواحی مدنظر پوست خود بمالید. هرچند هیچ تحقیق علمی وجود ندارد که این خاصیت آب سیب‌زمینی را ثابت کند.

مطلب پیشنهادی: چگونه پوستی بدون لک داشته باشیم؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: