خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۱:۲۹ - ۰۵ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۵۱

معاون اول قوه قضاییه گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از جمله نهادهایی است که مستقیماً با مردم سر و کار دارد و به تعبیری جزو سازمان‌های ستادی نیست بلکه خط مقدم است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ نخستین همایش ملی ایده‌های تحول‌آفرین ثبتی همزمان با هفته قوه قضاییه و با حضور دکتر حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و حجت‌الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه در محل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه در بخشی از این نشست ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: بسیار خرسندم که این همایش در این مقطع زمانی برگزار شده است. الحمدالله بر اساس گزارش‌های رسیده استقبال زیادی از این همایش و ایده‌ها شده است و امیدوارم همچنان این ایده‌ها به صورت تحولی و تعالی ادامه پیدا کند.

 وی گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک از سازمان‌های تاثیرگذار بر امور حاکمیتی است و مستحضر هستید بیش از یک قرن از زمان تصویب قانون ثبت در اردیبهشت ماه 1290 می‌گذرد.

معاون اول قوه قضائیه گفت: آن اداره کوچک در گذشته، امروز به یک سازمان بزرگ تحت عنوان سازمان ثبت و اسناد تبدیل شده است و انتظار آن است که تحولی که در این سازمان باید صورت بگیرد نسبت به جاهای دیگر قوه قضاییه و نهادهای دیگر این قوه بیشتر باشد.

مصدق تصریح کرد: مستحضر هستید که سازمان ثبت اسناد از جمله نهادهایی است که مستقیماً با مردم سر و کار دارد و به تعبیری جزو سازمان‌های ستادی نیست بلکه خط مقدم است. وظایفی که برعهده این سازمان براساس قوانین و مقررات گذاشته شده است به طور خلاصه می‌توان اینگونه گفت که این سازمان وظیفه ثبت املاک و اسناد را برعهده دارد و اجرای مفاد اسناد رسمی را براساس قوانین، دفاتر اسناد رسمی، ازدواج و طلاق زیر نظر این سازمان مدیریت می‌شود ثبت شرکت‌ها، علائم و اختراعات نیز جزو و ثبت مالکیت معنوی نیز جزو وظایف این سازمان است.

در حال تکمیل ...

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: