خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۷:۳۹ - ۲۸ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۹۲

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تولید داخلی بیش از ٩٠ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری در کشور خبر داد.

 

به گزارش تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری، قدرت الله محمدی در بازدید از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی واقع در مصلی تهران گفت: می‌توانیم ادعا کنیم ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری در کشورمان تولید و بومی سازی شده است.
وی ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان بیش از ۵۰ هزار شغل از محل همین بومی سازی، اشتغال ایجاد کرده و پس از تأمین نیاز‌های داخلی این ظرفیت وجود دارد و می‌توانیم وارد بحث صادرات شویم و نیازمندی‌های دیگر کشور‌ها را تأمین و پشتیبانی کنیم.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی گفت: به این علت که شهروندان هزینه‌های اضافه‌ای پرداخت نکنند، هر برند خارجی که وجود داشته باشد آن را سوق می‌دهیم که به سمت بومی سازی برود تا تجهیزات مورد نیاز اماکن شهری و ساختمان‌های دولتی و خصوصی بومی سازی شود و امیدواریم این مورد محقق شود تا شاهد کاهش هزینه‌ها باشیم.
محمدی گفت: می‌توانیم ادعا کنیم که در شهر تهران در حوزه ایمنی دارای استاندارد خوبی هستیم و میان کشور‌های منطقه حتی خاورمیانه جایگاه خوبی داریم و از ظرفیت و تجهیزات خیلی خوبی نیز برخوردار هستیم.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: تقریبا حوادث خیلی بزرگ را می‌توانیم راحت مدیریت کنیم و حتی کشور‌هایی که درخواست کمک دارند ما آمادگی کمک داریم.
وی افزود: در نقطه خوبی از سطح ایمنی قرار داریم، ولی به آن بسنده نمی‌کنیم و طی آموزش‌هایی که در سطح خاورمیانه در حال انجام است امیدواریم بالا رفتن سطح ارتقاء ایمنی جامعه را شاهد باشیم.
محمدی در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی، گفت: برگزاری این نمایشگاه و خروجی برنامه، اطمینان خاطری می‌شود برای شهروندان که در زندگی روزمره خودشان و در بحث ایمنی، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نیازی است که به امنیت شهری و پیشرفت شهری، بومی سازی محصولات دانش بنیان و ایمنی می‌پردازد که در این زمینه باید فعالیت شود.
وی افزود: همچنین با توجه به تکنولوژی‌ها و پیشرفت شهری نیاز داریم که شهروندان نسبت به الزامات مراقبت از خودشان آگاه باشند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: