خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۹:۵۸ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۹۹

عملکرد پیمان یوسفی پس از ورود به برنامه «ورزش و مردم»، یادآور سال‌های پایانی عمر بهرام شفیع در این برنامه است. کم‌حاشیه و بی افت و خیز در ورزش با روندی روتین که مبادا به کسی بربخورد.

به گزارش همشهری آنلاین، پیمان یوسفی که پس از آمدن علی فروغی به شبکه سه و در ادامه آن درگذشت بهرام شفیع، چند سالی است که ترجیح داده با اجرای برنامه روتین «ورزش و مردم» در شبکه اول، روزهای بی‌حاشیه‌ای را پشت سر بگذارد و از آن زمان تا امروز کمتر تمایلی هم به مصاحبه با رسانه‌ها نشان داده، حالا در روزهای برگزاری جام‌جهانی به یک‌باره فعال شده و اجرا و تهیه‌کنندگی چند برنامه را بر عهده گرفته است و یک بازی تیم ملی را هم گزارش می‌کند.

 عملکرد پیمان یوسفی پس از ورود به برنامه «ورزش و مردم»، یادآور سال‌های پایانی عمر بهرام شفیع در این برنامه است. کم‌حاشیه و بی افت و خیز در ورزش با روندی روتین که مبادا به کسی بربخورد؛ البته با این تفاوت که حداقل بهرام شفیع به واسطه‌ی اخلاقی که داشت اغلب با رسانه‌ها تعامل و گفت‌وگو می‌کرد که پیمان یوسفی همین ویژگی را هم چند سالی است که به فراموشی سپرده است.

به هر طریق با آغاز جام‌جهانی و پخش ویژه‌برنامه‌ها، به تدریج مشخص شد، پیمان یوسفی قرار است مجری و تهیه‌کننده ویژه برنامه «جام و مردم» در شبکه یک سیما باشد، همچنین  برنامه «ورزشیا» را نیز در شبکه نسیم تهیه‌ کند و در کنار آنها به عنوان گزارشگر دیدار ایران ـ ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با شبکه سه هم همکاری داشته باشد.

نکته جالب اینکه او درباره ویژه‌برنامه جام جهانی شبکه اول گفته است: برنامه «ورزش و جام» در مباحث فنی و تخصصی فوتبال وارد نمی‌شود و به دنبال آنالیز مسابقات ورزشی نیست. ما به دنبال این بودیم که خارج از مستطیل سبز، نقش فوتبال را در موضوعات مهمی همچون مسائل اجتماعی، فرهنگ، اقتصاد و ... بپردازیم و سراغ لایه‌های دیگر فوتبال برویم.

به گفته پیمان یوسفی «در «جام و مردم» نگاه فراورزشی به فوتبال دارند و چون فوتبال برای بیشتر افراد مهم است، این مساله و ابعاد مختلف آن را در برنامه بررسی می‌کنند.»

این برنامه هر شب ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه اول پخش می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: