خبر فوری
بهداشت
عضو کمیته علمی کشوری کرونا عنوان کرد؛
عضو کمیته علمی کشوری کرونا گفت: اجرای طرح‌هایی مانند طرح شهید سلیمانی در مقابله با بیماری‌ها از جمله کرونا بسیار مؤثر بوده است.
پرخاشگری بر اساس روانشناسی اجتماعی، هر رفتار یا عملی را توصیف می‌کند که هدف آن آسیب رساندن به شخص یا حیوان یا آسیب رساندن به اموال فیزیکی باشد. روی این مقاله کلیک کنید تا با پرخاشگری در زنان، علل و راهکار‌های آن آشنا شوید.
خارش پشت کتف و بالای کمر یکی از مسائل آزاردهنده‌ای است که معمولا نادیده گرفته می‌شود، اما می‌تواند تاثیر زیادی در کیفیت زندگی داشته باشد. خارش پوست می‌تواند علامت طیف وسیعی از بیماری‌ها و مشکلات سلامتی از بیماری‌های التهابی پوست مانند اگزما گرفته تا نارسایی کبدی یا کلیوی، ام‌اس یا بیماری سلیاک باشد.
گل کلم به‌دلیل فیبر بالا گوارش را کُند و احساس سیری ایجاد می‌کند و در نتیجه فرد به‌طور خودکار به مصرف کالری کمتری طی روز روی خواهد آورد. خاصیت دیگری که در گل کلم به کاهش وزن کمک می‌کند، پرآب‌بودن این ماده غذایی است. ۹۲ درصد وزن گل کلم از آب تشکیل می‌شود و این درحالی است که مصرف مواد غذایی پرآب و کم‌کالری با کاهش وزن بی‌ارتباط نیست.
چاقی و اضافه وزن به یکی از مشکلات جوامع امروزی تبدیل شده است و بازار لاغری هم در این میان سود هنگفتی را به جیب می زند. متاسفانه برخی پزشکان و مشاوران سعی دارند به هر طریقی محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند و در این راه از دادن هر گونه وعده واقعی و غیرواقعی هم دریغ نمی کنند.
آخرین اخبار