خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۹:۴۷ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۶۷

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از ایجاد ۲۱۰۰ فضای ورزشی و بهره برداری از هزار فضا در ۶ ماه گذشته برای دانش‌آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، صادق ستاری فرد در میزگرد سی و ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و‌ پرورش سراسر کشور اظهار کرد: صحبت‌های اجلاس درس‌آموز بود انشاله که مهر امسال نیز یک مهر بانشاط داشته باشیم.

وی رت امام (ره) می فرمایند تربیت و تزکیه مقدمه بر تعلیم است این امر سیاست ما را در تعلیم و تربیت به عینه روشن می کند این جمله برگرفته از آیه قرآن است. در کنار این موضوع مقام معظم رهبری سیاستی را تدوین کردند که اگر از من بخواهید از وی افزود: در سند تحول بنیادین ۶ ساحت مورد تأکید است و ساحت زیستی و بدنی یکی از ساحت هاست. این امر برگرفته از منویاتی است که در معارف اسلامی مورد تاکید قرار دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر سیاست اول ‌وزیر تربیت تمام ساحتی است باید به دنبال معلم تمام ساحتی برویم. پیشران تحقق تربیت تمام ساحتی تحقق زیستی بدنی، عبادی اعتقادی و اخلاقی است. اگر تربیت مقدم بر تعلیم است سلامت مقدم بر تعلیم و تربیت خواهد بود.
وی اشاره کرد: عارضه کرونا

باعث اخلال در سلامت دانش آموزان شد و نظام تعلیم و تربیت را دچار اخلال کرد لذا در سند تحول بنیادین ورزش، سلامت جسمی روحی و تفریحات سالم مورد تاکید است.

ستاری فرد بیان کرد: مبتنی بر شعار دولت مردمی، هزار مجموعه را تحت عنوان طرح شهید خرازی آزاد کردیم و رایگان در اختیار خانواده ها قرار دادیم. در گام دوم طرح شهید سلیمانی را اجرا می‌کنیم و با ایجاد ۲۱۰۰ فضای ورزشی به تنوع بخشی محیط های یادگیری می پردازیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت عنوان کرد: ایجاد ۲۱۰۰ فضای ورزشی و بهره برداری از هزار فضا در شش ماه فرصت بی نظیری است. بیش از ۱۴۰ هزار معلم در فعالیت های ورزشی مشارکت کردند اگر قرار است بیانیه گام دوم محقق شود نقش اصلی را نیروی انسانی دارد. در ۱۰ رشته ورزشی مسابقات ورزشی را برگزار کردیم که سازمان صدا و سیما مسابقات ورزشی دانش آموزان را به صورت زنده پخش کرد که این امر باعث افزایش مشارکت دانش آموزان می شود. 

وی ادامه داد: تلاش داریم طرح ها را با حضور شما استمرار دهیم در کنار حمایت و پیگیری این طرح ها، رتبه بندی استان ها و مناطق به طور جد دنبال می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: