خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۹:۴۷ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۴۱

صدا و سیما آبادان نوشت:حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی گفت: تمهیدات لازم برای اسکان و تغذیه زوار اربعین در مرزهای خوزستان در نظر گرفته شده است.

او می گوید: برای اسکان زوار اربعین حسینی از ورودی‌های استان تا پایانه‌های شلمچه و چذابه آمادگی وجود دارد و مکان‌هایی نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به مصوبات کمیته اسکان و تغذیه اربعین در خوزستان گفت: مواکب استان در حال چینش و آمادگی هستند و از پنجم صفر علاوه بر اسکان موقت در وعده‌های صبحانه، میان وعده، ناهار و شام پذیرایی از زوار انجام می‌شود.

در مرز شلمچه ۴۸ گذرگاه و در مرز چذابه ۲۴ گذرگاه آماده فعالیت هستند.

۲۶ شهریور ۱۴۰۱ مصادف با بیستم صفر روز اربعین حسینی است. زائران اربعین از اوایل ماه صفر حرکت خود را به سمت کربلا آغاز می‌کنند که در روزهای منتهی به اربعین حسینی به اوج خود می‌رسد.

46

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: