خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۲۳:۲۳ - ۱۸ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۳۹

فارس نوشت: دریادار ایرانی خطاب به دشمنان ایران اسلامی متذکر شد: دشمنان بدانند امروز دیگر دروان توهمات گذشته و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه نیروهای مسلح به یک شکوفایی بالایی رسیده است.

تمرین دریایی اقتدار دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان «امنیت پایدار ۱۴۰۱»، با ارسال پیام صلح و دوستی از روز گذشته در آب‌های دریای خزر با شرکت انواع یگان‌های سطحی و پروازی نیروی دریایی ارتش اعم از ناوهای موشک انداز، بالگرد و پهپادهای دریاپایه و سامانه‌های جنگ الکترونیک و همچنین یگان‌های تفنگدار و تکاور نیروی دریایی ارتش آغاز شد و این تمرین دریایی به مدت دو روز در سه سطح آبی، خاکی و هوایی به منظور سنجش عملکرد سامانه‌ها، ارزیابی کارکنان و انتقال تجربه از نسل قدیم به جدید در دریای خزر برگزار می‌شود.

دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز در حاشیه تمرین امنیت پایدار ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران درباره جزئیات این تمرین اظهار داشت: این کار اگر با کشورهای دوست، همسایه و برادر انجام شود قطعا سطح ایمنی به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

وی خطاب به دشمنان ایران اسلامی متذکر شد: دشمنان بدانند امروز دیگر دروان توهمات گذشته و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه نیروهای مسلح به یک شکوفایی بالایی رسیده است.


اخطار دریادار ایرانی به دشمنان/ دوران توهم گذشته است

بیشتر بخوانید:

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : توصیه می‌کنیم دشمنان سر جای خود بنشینند/ بالاترین تکنولوژی زیر سطحی را داریم

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) ناوگان شمال در آغاز دهه ۷۰۲ با استقلال کامل نظامی ایجاد و حالا جزو مهم‌ترین مراکز حفظ امنیت و صلح و دوستی در دریای خزر است، تصریح کرد: به برکت خون شهدا توانستیم در حوزه دریای خزر به بالاترین سطح تکنولوژی برسیم و امروز ناوشکن‌هایی در دریای خزر ساخته می‌شود.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه با همت متخصصان داخلی ناوشکن دماوند با به روزترین تجهیزات به منظور حفظ تمامیت ارضی در پهنه خزر ساخته شده است، اظهار داشت: این ناوشکن به زودی در یک مراسم ویژه به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش الحاق می‌شود.

۲۱۲۲۰

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: