خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۱:۲۰ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۵۷
مدیر سلامت کار و محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد؛

مشهد ـ مدیر سلامت کار و محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در یک ماه گذشته، ۳۸ هزار و ۳۶۳ مورد بازدید توسط ۲۱۰ تیم بازرسی کارشناسان بهداشتی به منظور مراقبت از سلامت آب و غذا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر حسنی با اشاره به اینکه طی بازدیدهای کارشناسان بهداشت ۵ هزار و ۴۳۷ مورد مرکز متخلف به مراجع قضائی ارجاع داده شده اند، اظهار کرد: علاوه براین برخی از مراکز تهیه و توزیع غذا و اماکن عمومی به دلیل شدت تخلفات پلمب شده اند که امار این مراکز ۱۳۴ مورد است.

مدیر سلامت کار و محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۲۲۹ مورد نمونه برداری از مواد غذایی و ۱۰۰ مورد نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی از دیگر اقدامات کارشناسان بهداشت در راستای حفظ سلامت عمومی جامعه است.

وی بیان کرد: ۲۶۹ مورد بازدید از مراکز ورزشی و ۹۷ مورد بازدید از استخر از دیگر اقدامات کارشناسان بهداشت در بازه زمانی یک ماهه خرداد است.

حسنی گفت: شستشوی مداوم دست‌ها، پرهیز از مصرف غذاها و میوه و سبزیجات غیر بهداشتی، عدم استفاده از آب غیر اشامیدنی از جمله مهمترین راهکارهای بهداشتی برای جلوگیری از ابتلاء به بیماری‌های ویروسی فصل تابستان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: