خبر فوری
۱۹:۲۹ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۴۷۰

همان‌طور که می‌دانید انتخاب رنگ یک تجربه‌ی کاملا شخصی است؛ چراکه به سبک هنری و تکنیک‌های نقاشی‌ای که به کار می‌برید، وابستگی مستقیم دارد. از طرفی در دنیای هنر، اکثر علاقه‌مندان به نقاشی استفاده از رنگ اکریلیک را به دلیل شفافیت بیشتر، راحتی در استفاده و ترکیب و خشک شدن سریع‌‌تر نسبت به دیگر رنگ‌ها ترجیح می‌دهند. با توجه به همین موارد هم در این قسمت از سری راهنماهای خرید دیجی‌کالا مگ به سراغ ۱۰ رنگ اکریلیک پرفروش و محبوب می‌رویم تا مسیر انتخاب برند رنگ برای شروع نقاشی را ساده کنیم.

پس تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید!

رنگ اکریلیک 12 رنگ رپین مدل 901006 حجم 22 میلی‌لیتر

۱. رنگ اکریلیک ۱۲ رنگ رپین مدل ۹۰۱۰۰۶ حجم ۲۲ میلی‌لیتر

رنگ اکریلیک ۱۲ رنگ رپین مدل ۹۰۱۰۰۶ محصولی از نوع تیوپی با حجم ۲۲ میلی‌لیتر است که از طرف کمپانی خوش‌نام و ایرانی رپین به بازار عرضه شده است. جالب است بدانید که برند ریپن، به شدتِ پوشانندگی پیگمنت‌ها و غنای رنگی معروف است، چراکه رنگ‌های این برند از رزین جامد و خالص، بدون هیچ‌گونه فیلر و پرکننده‌ای ساخته می‌شوند!

همچنین رنگ اکریلیک ۱۲ رنگ رپین را می‌توان محصولی همه کاره در نظر گرفت که بر روی تمام سطوح از قبیل کاغذ، مقوا، چوب و انواع فلزات قابل استفاده است. در حالت کلی این نوع رنگ گزینه‌ای اقتصادی و باکیفیت برای نقاشی چه به صورت حرفه‌ای و چه نیمه‌حرفه‌ای است و تنها با قیمت ۲۲۶,۹۰۰ تومان در سایت دیجی‌کالا موجود است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

رنگ اکریلیک وینزور اند نیوتن مدل W18 حجم 10 میلی‌لیتر بسته 18 عددی

۲. رنگ اکریلیک وینزور اند نیوتن مدل W18 حجم ۱۰ میلی‌لیتر بسته ۱۸ عددی

جای هیچ‌ نوع شکی نیست که رنگ‌های برند خارجی وینزور اند نیوتن توانسته‌ است توقعات اغلب هنرمندان را در سطح جهانی برآورده سازند؛ چراکه فرمولاسیون تخصصی این نوع رنگ‌ها با غلظت استانداری آماده شده است و علاوه بر آن رنگ‌های این برند از شفافیت خاصی برخوردار است. در همین راستا از جمله محبوب‌ترین سری رنگ‌های اکریلیک این شرکت، رنگ اکریلیک وینزور اند نیوتن مدل W18 است که در تیوپ‌های ۱۰ میلی‌لیتری و بسته‌ی ۱۸ عددی به بازار عرضه شده است.

W18 حجم تقریبا کم و غلظت بسیار مناسبی دارند و برای هنرمندان علاقه‌مند به کارهای ضخیم بسیار کارا است. همچنین قیمت کم این نوع رنگ با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار قابل‌توجه است. شما می‌توانید همین حالا رنگ اکریلیک وینزور اند نیوتن مدل W18 را به قیمت ۳۳۳,۰۰۰ تومان از دیجی‌کالا خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۳. رنگ اکریلیک ۱۲ رنگ تالنز کد ۹۶۷۳۵ حجم ۱۲ میلی‌لیتر

رنگ اکریلیک 12 رنگ تالنز کد 96735 حجم 12 میلی‌لیتر تالنز یکی از معروف­‌ترین برندهای کشور هلند است که در زمینه‌ی تولید ملزومات هنری سال‌هاست که فعالیت می­‌کند و از جمله مشخصه‌های قابل‌توجه آن تنوع رنگ، مناسب بودن رنگ‌های این برند برای نقاشی در سطوح وسیع و قابلیت حل شدن بالا است. رنگ اکریلیک تالنز کد ۹۶۷۳۵ کالایی ۱۲ رنگ است و حجم تویوپ‌های آن ۱۲ میلی‌لیتری است.

در حالت کلی رنگ اکریلیک ۱۲ رنگ تالنز کد ۹۶۷۳۵ محصولی حرفه‌ای و دارای پیگمنت‌های رنگی بالا است و با قیمت ۶۰۰,۰۰۰ تومان به بازار عرضه شده است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۴. رنگ اکریلیک اشمینک مدل AKADEMIE کد ۲۳۳۳۵ حجم ۱۵۰ میلی‌لیتر

رنگ اکریلیک اشمینک مدل AKADEMIE کد 23335 حجم 150 میلی‌لیتر رنگ های اکریلیک اشمینک سری آکادمی از نمونه محصولاتی با کیفیت زیاد و البته قیمت بالا هستند که به هنرمندان حرفه‌ای به شدت توصیه می‌شود. این رنگ‌های اکریلیک همه کاره‌اند و براقیت، پوشش‌دهی بالا، استحکام نوری فوق‌العاده، بوی مطبوع و غلظت مناسب را می‌توان جزو مشخصه‌های مهم رنگ اکریلیک اشمینک مدل AKADEMIE کد ۲۳۳۳۵ دانست.

البته قرارگیری رنگ در بطری‌های پلاستیکی چندان جالب نیست و مسلما استفاده از آن‌ها در مقایسه با تیوپ کمی مشکل‌تر است. حجم تک رنگ‌های این محصول در بطری پلاستیکی ۱۵۰ میلی‌لیتر است و با قیمت ۲۲۰,۰۰۰ تومان برای هر بطری به بازار ارائه شده است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۵. رنگ اکریلیک ۱۰ رنگ وستا حجم ۳۷ میلی‌لیتر

رنگ اکریلیک 10 رنگ وستا حجم 37 میلی‌لیتر رنگ اکریلیک وستا محصولی در ۱۰ رنگ مختلف با حجم هر کدام ۳۷ میلی‌لیتر است که با توجه به قیمت و حجمی که دارد یکی از به‌صرفه‌ترین گزینه‌ها برای هنرمندان است. رنگ‌‌های اکریلیک ایرانی برند وستا غلظت و ویسکوزیته استانداردی دارند، بنابراین برای رنگ‌سازی و رقیق کردن رنگ‌ها، پیگمنت‌های قوی و پوشاننده آن بسیار کاربردی هستند. لازم به ذکر است که این رنگ‌ها در برابر زرد شدن مقاومت مناسبی دارند و از ترکیبات غیر سمی و بدون بو تولید شده‌اند.

شست‌وشوی راحت، عدم ایجاد حساسیت، قابل استفاده برای سطوح مختلف و سرعت خشک شدن بالا از دیگر مزیت‌های این رنگ‌های اکریلیک است که به قیمت ۳۸۶,۰۰۰ تومان در سایت دیجی‌کالا وجود دارد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۶. رنگ اکریلیک پرسیس آرت کد ۱۱۰۰۰۲۱۲۰حجم ۲۱ میلی‌لیتر بسته ۱۲ عددی

راهنمای خرید رنگ اکریلیک رنگ اکریلیک‌ پرسیس آرت کد ۱۱۰۰۰۲۱۲۰ کالایی هنری با حجم ۲۱ میلی‌لیتر و در بسته‌بندی ۱۲ عددی است که جزو معروف­‌ترین برندهای رنگ اکریلیک ایرانی به شمار می‌رود. به طور کلی رنگ اکریلیک پرسیس آرت به راحتی با سایر رنگ­‌ها ترکیب می‌­شود و به دلیل انعطاف‌پذیری و ماندگاری بالا در برابر نور خورشید در میان برندهای ایرانی بسیار پرطرفدار است. رنگ اکریلیک پرسیس آرت کد ۱۱۰۰۰۲۱۲۰ با توجه به حجم و قیمتی که دارد ارزش خرید بالایی را رقم زده و شما می‌توانید همین حالا آن را به مبلغ ۲۲۰,۰۰۰ تومان خریداری کنید و صاحب رنگ‌هایی با کیفیت شوید!

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۷. رنگ اکریلیک ۲۴ رنگ پ‌ب‌اُ کد ۷۱۵۳۲ حجم ۱۲ میلی‌لیتر بسته ۱۲ عددی

رنگ اکریلیک 24 رنگ پ ب اُ کد 71532 حجم 12 میلی‌لیتر بسته 12 عددی در همین ابتدا باید بدانید که قدرت ترکیب‌پذیری رنگ‌های برند پ‌ب‌اُ بسیار بالاست، همین امر هم باعث سهولت رنگ‌سازی بر روی پالت برای افراد تازه‌کار با رنگ‌های این برند شده است. همچنین هیچ نوع مواد پرکننده‌ی سمی و یا معدنی‌ای در فرمولاسیون استاندارد این رنگ‌ها وجود ندارد.

در حالت کلی رنگ اکریلیک‌ ۲۴ رنگ پ‌ب‌اُ کد ۷۱۵۳۲ محصولی تیوپی با حجم ۱۲ میلی‌لیتر، دارای حالتی ابریشمی و بسیار نرم، بدون اثر زرد شدگی پس از خشک شدن، ضدآب و مقاوم به پرتوهای UV است که با قیمت حدودا ۸۴۵,۰۰۰ تومان در بازار ایران و سایت دیجی‌کالا به فروش می‌رسد!

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۸. رنگ‌ اکریلیک کد ۴ حجم ۶۰ میلی‌لیتر بسته ۴ عددی

رنگ اکریلیک کد 4 حجم 60 میلی‌لیتر ارزان یکی از ارزان‌ترین رنگ‌های اکریلیک موجود در سایت دیجی‌کالا به منظور رنگ کرپن سطوح متنوع، این بسته‌ی ۴ عدد از رنگ با حجم ۶۰ میلی‌لیتر در هر یک است که شامل رنگ‌های آبی، زرد، قرمز و سفید می‌شود. این محصولات اگرچه به کیفیت و غلظت سایر رنگ‌های معرفی شده در این مقاله نمی‌رسند، اما به منظور کارهای دم‌دستی همچون رنگ‌آمیزی چوب، سفال، دیوار و بسیاری موارد دیگر گزینه‌ای مطلوب‌اند. این نوع رنگ‌ها به راحتی از روی سطوح شسته می‌شوند و هر بسته‌ی ۴ تایی آن به مبلغ ۴۲,۶۰۰ تومان قابل خریداری است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۹. رنگ اکریلیک ماریز کد ۸۱۸B حجم ۱۲ میلی‌لیتر بسته ۱۸ عددی

رنگ اکریلیک ماریز کد 818B حجم 12 میلی‌لیتر بسته 18 عددی رنگ اکریلیک‌ ماریز کد ۸۱۸B محصولی در حجم ۱۲ میلی‌لیتر و بسته‌ی ۱۸ عددی است که برای افراد تازه‌کار و نیمه‌حرفه‌ای رنگی مطلوب به شمار می‌رود. این رنگ همچون سایر رنگ‌ها غلظت و پوشانندگی خوبی دارد و بسیار سریع خشک می‌شود.

رنگ اکریلیک ماریز کد ۸۱۸B حجم ۱۲ میلی‌لیتر بسته ۱۸ عددی عاری از هرگونه مواد سمی و حساسیت‌زا است و به قیمت ۲۵۱,۴۰۰ تومان در سایت موجود است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

۱۰. رنگ اکریلیک پارس کد ۴۰۰ pink حجم ۷۵ میلی‌لیتر

رنگ اکریلیک پارس کد 400 pink حجم 75 میلی‌لیتر یکی دیگر از مدل‌های رنگ اکریلیک با قیمت پایین رنگ اکریلیک پارس کد ۴۰۰ pink است که بسته‌های آن در حجم ۷۵ میلی‌لیتر به بازار عرضه شده است. این نوع رنگ‌ها از برند ایرانی پارس برای افراد تازه‌کار که حجم زیادی از رنگ را در هر بار تمرین مصرف می‌کنند گزینه‌ای مناسب و به لحاظ قیمتی به‌صرفه است.

به طور کلی رنگ اکریلیک پارس کد ۴۰۰ pink حجم ۷۵ میلی‌لیتر محصولی با غلظت قابل قبول، قابلیت ترکیب معمولی و خوش‌رنگ است که تنها به قیمت حدودا ۵۰ هزار تومان برای هر توپوپ به بازار عرضه شده است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا
برچسب ها: خلاقیت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: