خبر فوری
۱۹:۲۱ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۷۹

چندی پیش اعلام شد که ساخت اکانت بتل‌نت (Battle.net) نیازمند شماره تلفن همراه خواهد بود. به همین دلیل عناوینی مثل اورواچ ۲ (Overwatch 2) نیازمند شماره تلفن همراه برای تجربه بودند. در ابتدا نیز این قاعده مستثنی نداشت. حال طبق چیزی که اخیراً اعلام شده بلیزارد تصمیم گرفته تا کمی با کاربران قدیمی سیستم بتل‌نت کنار بیاید.

بیشتر بخوانید: بلیزارد کوتاه آمد: بازیکنان قدیمی اورواچ نیاز به تایید شماره تلفن ندارند

سیستم بتل‌نت سیستم گسترده‌ای میان عناوین اکتیویژن و بلیزارد است. به همین دلیل اگر اورواچ ۲ نیاز به شماره تلفن همراه داشته باشد، بازی‌های ندای وظیفه (Call of Duty) نیز به این مورد نیاز خواهد داشت. پس اینطور که به نظر می‌رسد کاربران بازی جنگاوری مدرن ۲ (Modern Warfare 2) برای تجربه این بازی نیازمند شماره موبایل خواهند بود.

بلیزارد در یک بیانیه اعلام کرد که افزودن شماره موبایل در دنیای امروزی مشکل چندانی ندارد. این موضوع هم کاملاً منطقی است. مشکل اینجاست که برای سیستم پیامک بلیزارد و اکتیویژن باید اپراتور شما تعریف شده باشد. به همین دلیل بسیاری از افراد برای استفاده از این سیستم با مشکل مواجه شدند. به همین دلیل است که این شرکت در حال از دست دادن کاربران زیادی است.

هدف اکتیویژن و بلیزارد از اینکار جلوگیری از ساخت اکانت‌های تقلبی برای افراد متقلب است. به همین دلیل یک فرد نمی‌تواند چندین اکانت مختلف داشته و نیازمند شماره تلفن معتبر است. این موضوع در عناوینی مثل ندای وظیفه که تعداد افراد متقلب در آن به شدت زیاد است، می‌تواند رویکرد مؤثری باشد.

Modern Warfare 2

بلیزارد چندی پیش در این قانون خود یک تغییر ایجاد کرد. به این شکل که کاربران قدیمی بتل‌نت، یعنی افرادی که بیش از ۱ سال دارای اکانت بتل‌نت هستند، می‌توانند بدون نیاز به شماره تلفن همراه بازی‌ها را تجربه کنند. با این حال ساخت یک اکانت جدید نیازمند شماره تلفن همراه بوده و باید در ساخت اکانت وارد شود.

حال این ماجرا برای عناوین ندای وظیفه اهمیت بیشتری دارد. به دلیل اینکه این بازی‌ها طرفداران بسیار زیادی در دنیای گیمینگ داشته و محدود شدن آن‌ها ضربه شدیدی به اکتیویژن وارد خواهد کرد. نکته مثبت اینجاست که کمتر کسی در دنیای گیمینگ وجود دارد که اکانت بتل‌نت نداشته باشد. پس این محدودیت برای تعداد زیادی از کاربران مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

با این حال اگر از افرادی هستید که به تازگی قصد تجربه بازی‌های اکتیویژن را دارید، امکان دارد که نتوانید از شماره تلفن همراه خود استفاده کنید. با این حال ارزش امتحان کردن را دارد. پس پیشنهاد ما این است که قبل از خرید بازی جنگاوری مدرن ۲ تلاش کنید یک اکانت بتل‌نت بسازید. اگر مشکلی در آن وجود نداشت سپس به خرید این بازی اقدام کنید.

بازی جنگاوری مدرن ۲ در تاریخ ۶ آبان برای کنسول‌های نسل ۸ و ۹ به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. افراد زیادی منتظر این بازی بوده و به همین دلیل عملکرد آن برای اکتیویژن اهمیت به شدت زیادی دارد.

منبع: VideoGamesChronicle.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: