خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۲۲:۲۰ - ۲۲ تير ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۶۹

اراضی کشاورزی به صورت غیرقانونی تبدیل به ویلاسازی، محوطه سازی، استخر و زمین تنیس شده بود که با حکم رئیس دادگستری شهرستان شهریار این اراضی قلع و قمع و آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار تهران از قلع و قمع یک باغ ویلای لاکچری و آزادسازی ۳ هتکار زمین کشاورزی خبر داد.
 
مجتبی مرادی در گفت‌وگو با تسنیم با تأکید بر حفظ اراضی کشاورزی اظهار داشت: طبق قانون حفظ اراضی کشاورزی و مقابله با تغییر کاربری این اراضی بر عهده جهاد کشاورزی است و در این راستا با کوچکترین تغییر کاربری غیرقانونی برخورد می‌شود.
 
وی با اشاره به آزاد سازی 3 هکتار از تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی افزود: اراضی کشاورزی به صورت غیرقانونی تبدیل به ویلاسازی، محوطه سازی، استخر و زمین تنیس شده بود که با حکم رئیس دادگستری شهرستان شهریار این اراضی قلع و قمع و آزادسازی شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: