خبر فوری
۱۳:۳۴ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۹۳
نایب رئیس انجمن خدمات بین المللی سلامت ایران عنوان کرد؛

نایب رئیس انجمن خدمات بین ‎المللی سلامت ایران، بر ایجاد و ساماندهی زنجیره تأمین خدمات سلامت در سطح بین المللی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آرش انیسیان، درباره نقش انجمن در ایجاد و توسعه زنجیره تأمین خدمات سلامت گفت: وقتی در کشور یا منطقه‏ ای بخشی از خدمات ارائه نمی‌شود، دسترسی به آن ساده نیست، قیمت خدمات در آن بالا است یا کیفیت خدمات مطلوب مشتری نیست، با ایجاد زنجیره تأمین، این خدمات را در جای دیگری مثل ایران تأمین می‌کنیم تا بتوانیم رضایت مشتری را در جنبه‌های مختلف جلب و در نهایت منافع ذی‌نفعان این حوزه را تأمین کنیم.

این ایمونولوژیست افزود: یکی از ارکان تشکیل هر کسب و کاری زنجیره تأمین یا مدل اقتصادی تأمین منابع دست اندرکاران، ذی‎ نفعان و ذی نفع نهایی یا مشتری است. برای توسعه هر صنف یا کسب و کار، مدل اقتصادی زنجیره تأمین می‌تواند به رشد، سرعت و پیشرفت آن کمک کند و برعکس. یعنی اگر زنجیره تأمین درست انتخاب و برای آن برنامه ‏ریزی نشود، به سقوط صنف یا کسب و کار منجر خواهد شد.

وی با بیان اینکه ذی ‏نفعان، دست ‏اندرکاران و کسب و کارهای زیادی می‌توانند در این زنجیره نقش داشته باشند، اظهار کرد: هدف انجمن خدمات بین ‏المللی سلامت ایران ایجاد، ساماندهی و کمک به شکل‎ گیری و توسعه زنجیره تأمین خدمات سلامت برای نیازمندان به این خدمت در سطح بین ‏المللی است.

انیسیان گفت: انجمن برای زنجیره تأمین گردشگری سلامت، تلاش خود را کرده تا از تمام ذی ‏نفعان در تصمیم ‏گیری‌ها استفاده کند، به طوری که در هیأت مدیره از تمام طیف‌های مختلف ارائه خدمت حضور دارند و تلاش بر این است که در بحث قانونگذاری و شکل‌دهی ساختار، اشتراک منافع و تأمین منافع نقش آفرینی کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: