خبر فوری
۱۸:۴۸ - ۱۷ آذر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۰۴

رئیس اداره شیرخشک رژیمی و غذای ویژه سازمان غذا و دارو از تامین بیش از ۶ میلیون قوطی شیرخشک رژیمی در ۸ ماه امسال خبر داد.

 

بهادر صیدمحمدیان گفت: از ۶ میلیون قوطی شیرخشک رژیمی تامین شده، ۳ میلیون و ۲۲۴ هزار قوطی وارداتی و ۳ میلیون و ۳۹ هزار و ۳۸۷ قوطی تولید داخل بوده است.
وی با اشاره به راه اندازی سامانه زنجیره تامین شیرخشک رژیمی و غذای ویژه از اوایل سال ۱۴۰۱، افزود: امور مربوط به نظارت، کنترل و رصد این فرآورده ها با راه اندازی این سامانه، انجام و تحت نظارت دقیق و مستقیم سازمان غذا و دارو و معاونت های غذا و دارو‌ در اختیار بیماران قرار می گیرد.
به گفته رئیس اداره شیرخشک رژیمی و غذای ویژه سازمان غذا و دارو از تاریخ اول آبان  امسال تا پایان آبان بالغ بر یک میلیون و ۱۱۰ هزار قوطی شیرخشک رژیمی و بیش از ۵۴۵ هزار قوطی(ساشه غذای ویژه) بیمارستانی در سراسر کشور توزیع شده است.
وی تصریح کرد: برای اولین بار بر اساس اعلام نیاز معاونت های غذا و دارو جلسات بازخوانی متعددی با تامین کنندگان انواع شیرخشک رژیمی توسط اداره کل امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل انجام می شود تا برنامه‌ریزی لازم به منظور تامین فرآورده ها در هر گروه بیماری به‌موقع انجام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: