خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۹:۴۷ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۶۸۰

یکی از سنت های باستانی ایرانیان که بیش از هزاران سال قدمت دارد، شب یلدا است. شبی که طولانی ترین شب سال برشمرده می شود و ایرانیان عزیز از دیرباز تاکنون آن را مهم دانسته و تا پاسی از شب را با جشن گرفتن و برگزاری دورهمی های خانوادگی و دوستانه گرامیش می دارند.

شب یلدا طولانی ترین شب سال است که ایرانیان بر این باورند که این شب، شب نبرد روشنایی با ظلمت، نبرد نور با تاریکی، نبرد خوبی با بدی است که سرانجام با غلبه ی خوبی بر بدی و نور بر ظلمت پایان می پذیرد. جشنی هم که در این شب همه ساله از گذشته تاکنون برپا میشود براساس جشن پیروزی نور بر ظلمت است.

از قدیم تا به امروز، سنت بر این بوده که در جشن شب یلدا افراد خانواده هدیه هایی به رسم پاسداشت و یادگاری به همدیگر می دادند. مخصوصا اگر نوعروسی هم پا به خانواده می گذاشت، هدایایی را برای وی به صورت ویژه در نظر می گرفتند. فلسفه ی این هدیه گرفتن برای بزرگترها، کوچکترها، برای همسران، برای دخترها، برای پسرها، برای دامادها و عروس ها و برای دوستان عزیز، همه برپایه ی بالابردن سطح محبت بین افراد و نزدیکی قلب ها بوده که در بین ایرانیان از منزلت بالایی برخوردار است.

ایده هدیه برای شب یلدا

در گذشته برای دادن هدیه شب یلدا گاهی دست به تولید صنایع دستی می زدند و اقلامی مثل شال، شنل های قلاب بافی شده، پارچه های دستبافت، روسری های گلدوزی شده، جوراب های دست بافت و ... را به یکدیگر هدیه می دادند. این کار باعث می شد افراد هدیه را به عنوان یک یادگار عزیز سال های سال پیش خود نگاه داشته و با نگاه کردن به آن یاد عزیزانشان را در ذهن خود زنده کنند.

امروزه با فراوانی فروشگاه ها و بوتیک های شیک و لوکس در همه ی شهرها و نداشتن فرصت سرخاراندن و مشغله های زیاد، دیگر کسی حال و حوصله ی کار دستی را ندارد. برای همین هم همگی به خرید هدیه شب یلدا روی می آورند. موارد متنوعی وجود دارد که میتوان به عنوان هدیه شب یلدا خریده و به یکدیگر هدیه داد. از شال و روسری گرفته تا جواهرات برای خانوم ها، از ادکلن و کیف پول چرمی و کمربند چرمی گرفته تا ست لباس ورزشی برای آقایان و اسباب بازی و لوازم التحریرهای رنگارنگ و بامزه با طرح های کارتونی برای بچه ها، به علاوه لوازم آرایشی، ماگ سرامیکی و گل برای دخترخانوم ها نیز همگی پیشنهادات ویژه ای برای تهیه ی هدیه ی شب یلدا هستند.

ایده های جذاب برای خرید هدیه شب یلدا

خرید بهترین هدیه شب یلدا

برای خرید هدیه شب یلدا امروزه به دو صورت حقیقی و مجازی می توانید خرید کنید. خنده دار اما واقعی است!! در صورتی که حوصله و وقت اضافی دارید، می توانید برخاسته و با یک دوست و همراه خوش مشرب همراه شوید و به سوی خیابان ها روانه شوید و از این مغازه به آن مغازه بگردید تا هدیه مورد نظر خود را پیدا کنید.

می توانید اقلامی مثل هدفون، ست ورزشی، پارچه کت شلواری، پارچه ی چادر مجلسی، ست لوازم آرایشی، گلدان گل طبیعی، یک دسته گل مصنوعی شاخه بلند، کیف چرم، کریستال رومیزی، ساندویچ ساز، موکاپات، ست فنجان قهوه خوری، تابلو فرش، و یا حتی صنایع دستی های سنتی ایرانی چون رومیزی ترمه یزد، بشقاب میناکاری اصفهان، سفالینه های لالجین همدان، لباس سنتی و آینه کاری شده ی زاهدان، و ...را بعنوان هدیه ای نفیس برای عزیزانتان خریداری کنید.

اما راهکار خرید مجازی هم در سالهای اخیر پیش رو قرار گرفته است. می توانید بدون هیچ زحمت یا هدر دادن وقت و بیرون رفتن و خسته کردن خود و اطرافیانتان، از داخل خانه و یا پشت میز کارتان سری به سایت فروشگاه هایی مثل هدیشا بزنید و از ویترین هدایای مخصوص آنها برای شب یلدا دیدن کنید.

فروشگاه آنلاین مجازی هدیشا کالاهای گوناگونی را در قالب هدایایی شگفت انگیز در ویترین خود به نمایش گذاشته است. اقلامی مثل ادکلن، اسپری خوشبوکننده ی بدن، ماگ سرامیکی، تراول ماگ، باکس شیرینی شب یلدا، باکس شکلات شب یلدا، اتومو، عروسک خرسی، ست چرم مصنوعی، پالت سایه و ... که همه را می توانید بصورت آنلاین خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

ایده های جذاب برای خرید هدیه شب یلدا

پک هدیه شب یلدا

پک هدیه شب یلدا یکی از ویژه ترین پیشنهادات فروشگاه های آنلاینی چون هدیشا است که می توانید انواع مختلف آن را در ویترین هدیشا ببینید و بپسندید. شما از چه چیزهایی خوشتان می آید و تمایل دارید به دوستانتان، عزیزانتان، پدر و مادرتان، خواهر و برادرتان و یا فرزندانتان کادو بدهید؟ بر اساس علاقمندی های خود و اطرافیانتان می توانید پک های متفاوتی را پسندیده و سفارش بدهید.

پک هدیه پاستیل، جعبه آجیل و تنقلات شب یلدا، پک هدیه شب یلدا زنانه، پک هدیه شب یلدای مردانه و ... همگی نمونه هایی از پک های هدیه ی مخصوص شب یلدا هستند. با خرید یکی از این پک ها می توانید لوازم جالبی را در قالب یک باکس هدیه به عزیزانتان کادو بدهید.

چیزهای دوست داشتنی مثل ادکلن، اسپری، حافظ، جعبه موزیکال، دکوری های مخصوص سفره ی شب یلدا، باکس دمنوش وارمردار، رز جاودان هندلی، پاستیل و شکلات، موکاپات و بسته ی قهوه، پک هدیه گل و تنقلات شب یلدا، فندک گازی شعله رنگی، باکس لاکچری میوه خشک، باکس وارمردار شب یلدا، شمع یلدایی انار و هندوانه، گردنبند یلدایی طرح انار و ... را نیز می توانید در هر کدام از این پک های شگفت انگیز و ویژه پیدا کنید و سفارش دهید. به هر تعداد که می خواهید می توانید برای آنهایی که قصد شاد کردنشان را در شب یلدا دارید سفارش دهید و به آدرس آنها ارسال کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: