خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۹:۴۶ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۳۷۰

افرادی که قصد شرکت در آزمون رانندگی را دارند، به طور حتم به سوالات آیین نامه نیاز خواهند داشت.

امتحانی که برای دریافت گواهینامه رانندگی پشت سر خواهید گذاشت، از چند بخش مختلف تشکیل شده است. برای این که بتوانید یکی از مراحل را با خیال راحت طی کرده و به مرحله اصلی آزمون برسید، توصیه می‌کنیم به سوالات آیین نامه جدید تسلط داشته باشید. چرا که این امتحان می‌تواند نقش موثری در آزمون بعدی شما که آزمون شهری است، داشته باشد. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید که بدون هیچ دردسری می‌توانید آزمون آیین نامه را با بهترین نمره قبول شوید. شرط این کار، مطالعه این مطلب و استفاده از رسانه‌ای است که در انتها معرفی خواهیم کرد.

آزمون رانندگی

مانند هر کشور دیگری، در ایران نیز آزمون ثابتی برای دریافت گواهینامه رانندگی وجود دارد. آزمونی که در داخل ایران برگزار می‌شود، دو مرحله‌ای است. یعنی شما پس از گذراندن دو امتحان متفاوت موفق خواهید شد گواهینامه رانندگی را دریافت کنید. افرادی که در هر یک از این آزمون‌ها رد شوند، نمی‌توانند گواهینامه رانندگی را دریافت کنند. این آزمون‌ها در برخی مواقع حتی برای افراد حرفه‌ای نیز می‌تواند درگیر کننده و چالش برانگیز باشد.

آزمون اول رانندگی، آزمون آیین نامه است. زمانی که در آموزشگاه رانندگی ثبت نام می‌کنید، یک مربی به شما اختصاص داده می‌شود تا مطالب کتاب آیین نامه رانندگی را با دقت به شما یاد بدهد. این کتاب که حجم زیادی دارد، در امتحان نهایی آیین نامه مشکل ساز می‌شود. افراد برای این که بتوانند به مرحله اصلی امتحان رانندگی برسند، باید آزمون آیین نامه را طی کنند. در اکثر مواقع افراد توانایی رانندگی را دارند، اما نمی‌توانند از آزمون آیین نامه با سربلندی بیرون بیایند. چرا که این آزمون سختی‌های خود را دارد. برای این که بتوانید این آزمون را با راحتی هر چه بیشتر پشت سر بگذارید، یک راه تضمینی معرفی خواهیم کرد.

آزمون آیین نامه رانندگی

نمونه سوالات آیین نامه جدید را از کجا دریافت کنیم؟

همان‌طور که گفتیم، آزمون آیین نامه اولین آزمونی است که باید پشت سر بگذارید. در همه جای ایران، یک کتاب واحد برای این آزمون تدریس می‌شود. مدرس موظف است تا در زمان محدودی که دارد، تمام ۲۰۰ صفحه‌ی کتاب را به شرکت کنندگان یاد دهد. منطقی است که شما نمی‌توانید کتابی که بیش از ۲۰۰ صفحه دارد را در مدت زمان بسیار کم یاد بگیرید. به همین خاطر مجبور هستید تا پس از اتمام کلاس‌ها، زمان زیادی را صرف یادگیری کتاب آیین نامه کنید.

به همین دلیل آزمون آیین نامه می‌تواند زمان و انرژی زیادی از شما بگیرد. پس بهتر است قبل از هر کاری، به فکر این آزمون مهم باشید. کتابی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، از چند بخش مختلف تشکیل شده است. بخش اول کتاب، مربوط به قوانین و مقررات راهنمایی بوده و در فصل دوم نیز مطالبی مربوط به رانندگی ایمن را مطالعه خواهید کرد. همان‌طور که از نام آن پیداست، در فصل اول تابلوها، انواع مسیرها و نحوه رانندگی در مسیرهای مختلف بسته به تابلوها را یاد خواهید گرفت. بخش اول یکی از مهم‌ترین بخش‌های کتاب آیین نامه است. اما در فصل دوم، با اصول رانندگی ایمن و نحوه قوانینی که به آن مربوط می‌شود را مطالعه خواهید کرد.

بخش سوم و چهارم نیز به ترتیب به بخش فنی و نگه داری خودرو و همراه فرهنگ رانندگی مربوط می‌شود. این دو بخش شاید یکی از سخت‌ترین بخش‌های آزمون آیین نامه باشند چرا که اکثر افراد با تابلوها و قوانین عمومی رانندگی آشنا هستند، اما بخش فنی، یکی از بخش‌هایی است که اکثر افراد با آن آشنایی ندارند. پس به طور حتم هنگام مطالعه و یادگیری این دو قسمت، با چالش مواجه خواهید شد. فصل پنجم کتاب به امداد و نجات و بخش آخر به آلودگی‌های ترافیکی ربط دارند. این دو بخش در ایران کمتر مورد توجه رانندگان قرار می‌گیرد. برای این که به یک شهروند وظیفه شناس تبدیل شوید، بهتر است این دو قسمت را صرفا برای پاس کردن یاد نگرفته و مطالب آن را به خاطر بسپارید.

زمانی که تدریس تمام شد، زمانی برای آزمون مشخص می‌شود. شما مجبور هستید تمامی مطالب کتابی که بیش از ۲۰۰ صفحه دارد را در چند روز یاد بگیرید. آزمون نهایی نیز شامل ۳۰ سوال تستی است. برای این که نمره قابل قبول دریافت کنید، باید با اکثر مطالب کتاب آشنا باشید. در صورتی که نتوانید به سوالات آیین نامه در زمان مشخص و به تعداد کافی پاسخ دهید، از روند دریافت گواهینامه عقب افتاده و باید هزینه بیشتری صرف کنید. اما راه چاره چیست؟

قبولی در آزمون آیین نامه

نمونه سوالات آیین نامه جدید را از کجا دریافت کنیم؟

شاید متوجه شده باشید که برخی از افرادی که با مطالب کتاب آیین نامه آشنا نیستند، به راحتی توانسته‌اند آزمون آیین نامه را پشت سر بگذارند. شما نیز می‌توانید به جای صرف کردن زمان زیاد برای مطالعه کتاب و حفظ مطالب آن، به نمونه سوالات اصلی آیین نامه دسترسی داشته باشید. سوالات آزمون آیین نامه به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان بیشترین نمره را در آزمون کسب کنید. سوالاتی که تحت عنوان سوالات آزمون آیین نامه معرفی می‌شوند، شامل تعداد خاصی از سوالات مهم و پرتکرار آزمون‌های رانندگی سال‌های پیش هستند. بدین ترتیب دیگر نیاز نیست کل کتاب را در مدت زمان کم به خاطر بسپارید.

با یک بار مطالعه سوالات و جواب دادن به آنها می‌توانید به سادگی در آزمون آیین نامه رانندگی قبول شوید. استفاده از سوالات آیین نامه می‌تواند باعث آرامش خاطر شما شود. این نمونه سوالات، شما را با سوالات اصلی آیین نامه آشنا کرده و می‌تواند استرس امتحان را نیز کاهش دهد. بدین ترتیب به راحتی می‌توانید در آزمون آیین نامه شرکت کرده و بیشترین نمره را کسب کنید. حال زمان آن رسیده تا به سوالات آزمون آیین نامه دسترسی داشته باشید.

بست سوال برای قبولی در آزمون آیین نامه

رسانه بست سوال پرتکرارترین و مهم‌ترین سوالاتی که در سال‌های اخیر در آزمون‌های آیین نامه استفاده شده‌اند را گرد هم آورده تا با مطالعه آنها بتوانید در کمترین زمان، امتحان آیین نامه را قبول شوید. این سوالات به صورت یک فایل پی دی اف تقدیم کاربران عزیز خواهد شد. فایلی که دریافت می‌کنید، شامل ۸۰ سوال پرتکرار و مهم است. با مطالعه سوالات این فایل به طور حتم امتحان آیین نامه را بدون دردسر پشت سر می‌گذارید. از طرف دیگر، استرس شما هنگام آزمون نیز کمتر می‌شود.

بست سوال، بهترین رسانه برای دریافت سوالات آزمون آیین نامه و اجاره خودرو در سراسر کشور، سعی می‌کند تا به شرکت کنندگان در آزمون آیین نامه کمک کند. بست سوال تضمین می‌کند که با مطالعه سوالات آزمون آیین نامه در آزمون خود قبول شوید. قبولی در آزمون آیین نامه با سوالات تهیه شده توسط رسانه بست سوال، کار سختی نخواهد بود. برای استفاده از خدمات این رسانه می‌توانید به آدرس bestsoal.ir مراجعه کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: