خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۹:۱۴ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۵۴

پیتزا با نان لواش یکی از روش‌های بسیار خوشمزه و ساده است. این پیتزا اصلا خشک نمی‌شود و خیلی راحت و فوری است و دیگر نیازی به فر ندارید و لازم نیست دو ساعت خمیر را آماده کنید و در کمتر ۲۰ دقیقه یک پیتزای سالم و خانگی داشته باشید.

این غذا روش خوبی برای تهیه پیتزا است مخصوصا زمانی که شما زمان کافی برای تهیه نان پیتزا ندارید و می‌خواهید یک پیتزا سالم و خانگی داخل ماهیتابه تهیه کنید.

پیتزا با نان لواش یکی از روش‌های بسیار خوشمزه و ساده است. این پیتزا اصلا خشک نمی‌شود و خیلی راحت و فوری است و دیگر نیازی به فر ندارید و لازم نیست دو ساعت خمیر را آماده کنید و در کمتر ۲۰ دقیقه یک پیتزای سالم و خانگی داشته باشید.

شما می‌توانید این پیتزا را با انواع مواد مانند گوشت یا مرغ یا سوسیس و کالباس تهیه کنید و کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید. با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه پیتزا با نان لواش

نان لواش نرم ۱ عدد
سس کچاب ۲ قاشق غذاخوری
پنیر پیتزا به مقدار لازم
مرغ یا گوشت چرخ کرده یا سوسیس و کالباس به مقدار لازم
ذرت پخته‌شده ۱/۴ پیمانه
فلفل دلمه ۱ عدد
قارچ ۵ عدد
فلفل سیاه و آویشن به مقدار لازم

طرز تهیه پیتزا با نان لواش

مرحله اول‌: می‌توانید از مرغ ریش‌ریش یا خردشده استفاده کنید. برای این کار مرغ را به همراه ۱ عدد پیاز و کمی ادویه بگذارید تا بپزد. سپس آن را ریش ریش کنید. می‌توانید سوسیس و کالباس را خرد کنید و کمی تفت دهید. اگر می‌خواهید از گوشت استفاده کنید باید گوشت را به همراه یک پیاز کمی تفت دهید تا سبک شود و بعد از روی حرارت بردارید.

مرحله دوم: فلفل دلمه را بشویید و ریز خرد کنید. قارچ‌ها را بشویید و خرد کنید و به همراه حرارت بالا تفت دهید تا آب قارچ کشیده شود. ذرت را می‌توانید خودتان در منزل بخارپز کنید یا از کنسرو استفاده نمایید.

مرحله سوم: حالا باید تابه مورد نظر را کمی چرب کنید و نان لواش را در اندازه تابه برش بزنید و کف تابه قرار دهید. سپس سس کچاپ را روی نان پخش کنید و بعد پنیر بریزید. حالا نوبت اضافه کردن مرغ یا کالباس و گوشت است. بعد قارچ و ذرت و فلفل دلمه و در انتها کمی فلفل سیاه و آویشن روی مواد بریزید.

مرحله چهارم: حالا باید این لایه‌ها را تکرار کنید. یعنی دوباره نان لواش برش بزنید و روی مواد قبلی قرار دهید و بعد مواد مرغی و پنیر پیتزا بریزید. به هر تعداد که دوست دارید لایه‌ها را ادامه دهید و در انتها روی مواد را باید کمی آب اسپری کنید و با پنیر پیتزا بپوشانید.

در تابه را ببندید و روی شعله‌پخش‌کن که از قبل گرم‌شده به مدت ۲۰ دقیقه بگذارید تا پنیر ذوب شود. برای دیدن دستور‌های مشابه فست فود، خوراک گوشت چرخ کرده با نان تست را بخوانید.

نکات کلیدی در تهیه پیتزا با نان لواش

این پیتزا را می‌توانید در فر نیز تهیه کنید و با دمای ۱۸۰ درجه به مدت ۱۰ دقیقه زمان دهید تا پنیر ذوب شود.
مواد مورد استفاده دلخواه است.
روی لایه آخر را حتما آب اسپری کنید تا خشک نشود.

منبع:پامپا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: