خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۹:۳۳ - ۱۱ مهر ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۱۴

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در آیینی از فریبا رضوی حامی و نیکوکار ایرانی مقیم فرانسه بخاطر ۱۰ سال همکاری، خدمت‌رسانی و کمک به نیازمندان استان ایلام از وی تجلیل کرد.

تجلیل از خدمات ۱۰ ساله نیکوکار مقیم فرانسه در ایلامبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ رضا طاهری در دیدار با این حامی نیکوکار با تجلیل از خدمات چندین ساله و پیوسته وی و گروه خیریه اقبال فرزانه گفت: ۱۰ سال همکاری‌های پیوسته و رفت و آمد بین پاریس و ایلام با دغدغه‌ی کمک به نیازمندان استان ایلام صحنه‌های باشکوهی را رقم زده و خدمات ماندگاری را به یادگار گذاشته است.
وی ادامه داد: به برکت این حضور به یادماندنی و کمک‌های این خیران نیکوکار هرساله اتفاقات بسیار خوبی در کمک به نیازمندان و رفع مشکلات بسیاری از آنان رقم خورده که ما قدردان این خدمات و کمک‌ها هستیم.
مدیرکل کمیته امداد ایلام با بیان اینکه اکنون بیش از ۳ هزار خانواده، ۱۲ هزار زن سرپرست خانوار و ۳ هزار و ۷۰۰ کودک یتیم از حمایت‌های کمیته امداد برخوردار هستند گفت: قطعا اگر همکاری‌ها و کمک‌های خیران
نیکوکار نبود کمیته امداد به تنهایی قادر به رفع مشکلات این خانواده‌ها نبود.
فریبا رضوی مدیر انجمن خیریه اقبال فرزانه نیز در این دیدار گفت: هدف ما این است که در شرایط سخت اقتصادی که مردم و قشر محروم در رنج هستند با کمک به نیازمندان بتوانیم بخشی از نیاز‌ها و مشکلات آن‌ها را برطرف و اندکی حال دل مردم را خوب کنیم و کمک کنیم.
وی افزود: ما با این کار‌های انسان‌دوستانه می‌خواهیم نشان دهیم مسئولانی که به نیازمندان خدمت می‌کنند تنها نیستند و ما در دستگیری از نیازمندان درکنار آن‌ها هستیم.
مدیرکل کمیته امداد ایلام در ادامه این دیدار با اهداء تندیس ویژه نیکوکاری از فریبا رضوی نیکوکار مقیم فرانسه و مدیر انجمن خیریه اقبال فرزانه تقدیر کرد.
یکی از کار‌هایی که هر ساله خانم رضوی در سفر به استان ایلام در فرایند خدمت رسانی به آنان انجام می‌دهد پیگیری مشکلات گوناگون خانواده‌ها و سرکشی از وضعیت خانواده‌های نیازمندی است که سال‌های سال است آن‌ها را می‌شناسد. وی امسال هم در آستانه ماه مهر به سراغ خانواده‌های دارای دانش‌آموز و یا دانشجو رفته و خودش شخصاً کارت‌های خرید و کمک هزینه تحصیلی را دراختیار بسیاری از این دانش‌آموزان قرار داد.
وی همچنین با توجه به بازگشایی مدارس در دومین روز از ماه مهر به تعدادی از مدارس شهرستان چرداول رفته و پس از گفتگو با دانش‌آموزان و معلم‌های آنان این کمک‌ها را دراختیار این دانش‌آموزان قرار داد و تقریبا همه دانش‌آموزان و تعداد زیادی از دانشجویان شهرستان چرداول از این کمک‌های انساندوستانه بهره‌مند شدند و این نیکوکار که دلبستگی عمیقی به مردم استان ایلام دارد ماه مهر را برای این خانواده‌ها به یادماندنی‌تر کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: