خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۰۲:۳۷ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۴۹

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور ترافیک در محورهای منتهی به مرزهای مشترک با کشور عراق را نیمه سنگین ارزیابی کرد.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی کشور _که در حال حاضر در مرز مهران حضور دارد_ در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محورهای منتهی به مرزهای خروجی به سمت کشور عراق نیمه سنگین گزارش شده است.

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور با بیان این مطلب که مرز مهران و شلمچه بیشترین تعداد تردد را به خود اختصاص داده است از افزایش تردد در مرز شلمچه نسبت به سنوات گذشته خبر داد.

 سردار حسینی با بیان این مطلب که در مرزهای دیگر همچون خسروی و چذابه شرایط بسیار مناسب و امکانات خوبی برای تردد زوار وجود دارد اعلام کرد : مرز تمرچین و باشماق نیز که امسال به مرزهای خروجی اضافه شده محل مناسبی برای تردد زوار از استان های شمال غربی کشور از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان ، زنجان و همدان به سمت عراق است.

وی گفت: بنابر تأکید مسئولان با توجه به ظرفیت های خوبی که در مرز خسروی، چذابه، باشماق و تمرچین وجود دارد بهتر است زوار اربعین حسینی از این مرزها برای تردد استفاده کنند.

سردار حسینی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص ظرفیت پارکینگ ها اعلام کرد: ۵۰ درصد ظرفیت پارکینگ مهران و شلمچه آزاد بوده و پذیرای خودروی زوار است.

 جانشین پلیس راهور ناجا مهمترین نگرانی پلیس راهور را در مواجهه با بار بازگشت زوار اربعین حسینی دانست و گفت: نگرانی ما از هجدهم شهریور به بعد است که با توجه به تجارب سالهای گذشته و محدودیت حمل و نقل عمومی و مشکلات زیرساختی و تراکم جمعیت نگران هستیم که مشکلاتی را در مرزهای مهران و شلمچه داشته باشیم لذا از این جهت از هموطنان درخواست می کنیم که از مرزهای دیگر برای تردد استفاده کنند.

 وی ادامه داد: زوار در حین عزیمت به کربلا سرحال، با شوق و ذوق زیارت بوده و در هنگام بازگشت خسته بوده و هر چه زودتر می خواهند به موطن خود برگردند در حالی که خستگی موجب کم حوصلگی و کم طاقتی افراد می‌شود؛ پس الزامی است رانندگان در هنگام بازگشت حوصله بیشتری به خرج دهند.

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور سرعت و سبقت غیرمجاز را خط قرمز پلیس اعلام کرد.

 سردار حسینی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص آمار تصادفات اعلام کرد: خوشبختانه از ابتدای ماه صفر تا کنون وضعیت نسبتاً مطلوبی برقرار بوده و در بسیاری از استان‌ها روند تصادفات رو به کاهش بوده و امیدواریم این روند را در بازه بازگشت زوار اربعین حسینی نیز شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: