خبر فوری
۱۸:۳۰ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۰۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اعلام منفی بودن نتیجه تست فرد مشکوک به آبله میمونی اظهار کرد: جواب آزمایش فرد مشکوک به آبله میمونی در بابل توسط گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوانات وزارت بهداشت، منفی اعلام شد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از منفی شدن جواب آزمایش فرد مشکوک به آبله میمونی در بابل خبر داد.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، سیدعلی مظفرپور رئیس این دانشگاه با اعلام منفی بودن نتیجه تست فرد مشکوک به آبله میمونی اظهار کرد: جواب آزمایش فرد مشکوک به آبله میمونی در بابل توسط گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوانات وزارت بهداشت، منفی اعلام شد.

وی افزود: در حال حاضر تنها یک نمونه آبله میمونی در کشور و در شهر اهواز شناسایی شده که پس از انجام نمونه‌گیری مشخص شد که بیماری فرد مبتلا، بیماری آبله میمونی نبوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل خاطرنشان کرد: اخبار حوزه سلامت را از سایت‌های معتبر و رسمی شامل کانال‌های ارتباطی وزارت بهداشت و روابط عمومی دانشگاه‌های علوم پزشکی دریافت کنید.

مظفرپور افزود: خواهش می‌کنیم فعالان رسانه از انتشار اخبار غیرمستند بپرهیزند و برای حفظ آرامش روانی جامعه، قبل از تایید علمی یک واقعه در حیطه سلامت توسط مراجع رسمی و علمی، از انتشار آن خودداری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: