خبر فوری
۱۶:۵۹ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۳۳

بخش ویژه «زخم» در سلامتکده طب سنتی آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) راه‌اندازی شد.

به گزارش همشهری آنلاین، مسئول درمانگاه سجاد(سلامتکده طب سنتی پونک) که در جوار آستان امامزادگان عینعلی وزینعلی(ع) قرار دارد دراین‌باره گفت: «با تغییر سبک زندگی افراد، دیابت هم در حال افزایش است که شامل دیابت کودکان، عصبی، بارداری و... می‌شود. در مواقع حاد افراد دچار زخم‌های دیابتی شده و در راستای درمان آنها بخش زخم سلامتکده افتتاح شد.»

«حسین خیراندیش» با بیان اینکه در طب سنتی، تشخیص و درمان بیماری‌ها براساس سنجش مزاج کل بدن و سو مزاج ارگان‌های مختلف بوده و دیابت هم به دو نوع گرم و سرد تقسیم می‌شود افزود: «در بخش ویژه زخم سلامتکده روش‌های درمانی مختلف ارزیابی و در قالب یک پروسه علمی با مشارکت دانشگاه‌هایی که با این سلامتکده همکاری دارند، روند درمان انجام می‌شود.»

او ادامه داد: «در بخش ویژه زخم، بیماران به ۶ گروه تقسیم و درمان شان هم با پروتکل‌های مشخص شده پیگیری می‌شود. البته خدمات‌دهی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ است.»

درمانگاه سجاد(سلامتکده طب سنتی پونک) در جوار آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) منطقه ۲ با حضور «مرتضی جعفری» رئیس اتحادیه عطاران و داروهای گیاهی افتتاح شد. این آستان در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، خیابان پونه سوم قرار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: