خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۶:۳۴ - ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۲۰۹

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: تعقیب قضایی سریع و کاهش موجودی پرونده‌های مهم و مسن در اولویت رسیدگی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح قرار دارد.

رسیدگی سریع به پرونده‌های مهم در سازمان قضایی نیرو‌های مسلحبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما  حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان ضمن تسلیت ایام اربعین و سالگرد شهادت جانگداز آیت الله قدوسی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: جایگاه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از دیدگاه معظم له بسیار مهم است و حفظ این جایگاه بستگی به عملکرد صحیح ما دارد.

وی افزود: مسئله اطاله دادرسی دارای اهمیت زیاد است و هنگامی که رسیدگی به پرونده‌ای طولانی شود این ظلم است و ظلم تمامی اعمال و کردار خوب ما را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و ثواب آن‌ها را نابود می‌سازد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بیان کرد: پیشگیری از ارتکاب جرایم فضای مجازی و افشای اسرار نظامی را جدی بگیرید و در رسیدگی به این گونه پرونده‌ها قاطعیت داشته باشید.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان گفت: وقتی جرمی اتفاق افتاد در جرایم مهم با مجرم در چارچوب قانون بسیار محکم و بازدارنده برخورد کنند.

وی افزود: درخصوص جرایم مالی تعقیب قضایی سریع و قاطع باشد و خبر اقدامات انجام شده به یگان‌ها اطلاع رسانی شود.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: بازدید از زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها را برابر دستورالعمل ابلاغی به طور مستمر و منظم انجام دهید.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های آگاه سازی در راستای پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی برای پرسنل و خانواده هایشان در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: