خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۶:۴۶ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۲۸
دبیرکل جمعیت هلال احمر:

یعقوب سلیمانی‌با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تاکید کرد: هلال احمر نگاهی ویژه به جوانان دارد و از توانمندی‌های آن‌ها استفاده می‌کند.

هلال احمر نگاهی ویژه به جوانان داردبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، یعقوب سلیمانی، در مراسم قدردانی از دانش آموختگان ممتاز مجتمع‌های دانش آموزی هلال احمر با اشاره به ابعاد ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، توجه به جوانان را مقوله‌ای اساسی در حوزه مدیریتی کشور دانست.
وی افزود: امروز بهره گیری از ظرفیت جوانان می‌تواند گره گشای مشکلات کشور باشد و گام برداشتن در مسیر همراهی و یاری جوانان اولویت هلال احمر است. امروز ضرورت دارد تا در عمل نیز توجه به جوانان سرلوحه امور باشد و از جوانان در تمامی عرصه‌ها استفاده شود.
دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: جوانان گنجینه‌هایی بی بدیل هستند که باید از توانایی آن‌ها در مسیر توسعه کشور استفاده کرد. جوانان ایران امروز با الگو گرفتن از سیره ائمه اطهار مجاهدانه و با از خودگذشتگی در خط مقدم خدمت به کشور هستند و در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی خوش درخشیده اند.
سلیمانی با اشاره به اهمیت فعالیت مجتمع‌های دانش آموزی هلال احمر گفت: مجتمع‌های دانش آموزی هلال احمر می‌تواند بستری برای شکوفایی استعداد‌های جوانان باشند که مشخصا فعالیت این مجتمع‌ها در مناطق محروم رسالت مجتمع‌ها را بیشتر کرده و می‌توانند با بکارگیری نیرو‌های نخبه و جوانان، در مسیر توسعه آموزش در مناطق محروم نیز فعالیتی مطلوب داشته باشند.
در این مراسم، دکتر محمد گل فشان گفت: باعث افتخار است که در کنکور سراسری امسال، ۵۶ نفر از اعضای سازمان جوانان هلال احمر در ۴ رشته رتبه‌های زیر صد را کسب کردند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با تاکید به اهمیت حوزه دانش آموزی به خاطر شکل گیری شخصیت نوجوانان، افزود: اکنون ۱۴ مجتمع دانش آموزی هلال احمر در ۵ استان فعال است و خدمات آموزشی به نوجوانان و جوانان در مناطق کم برخوردار در استان‌ها ارائه می‌دهد.
گل فشان با اشاره به اداره مجتمع‌های دانش آموزی هلال احمر با استفاده از توان خیرین، گفت: با توجه به کاهش توان اقتصادی و اعتباری هلال احمر و لزوم استفاده از توان خیرین بنابراین اداره مجتمع‌ها به صورت هیات امنایی اداره می‌شوند.
وی با بیان اینکه با تقویت این مجتمع‌ها و ایجاد شرایط تحصیل برای نخبگان، جوانان می‌توانند منشا خیر و برکت در کشور باشند. افزود: اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر در راستای رشد و پیشرفت جوانان گوشه‌ای از اهداف صلح طلبانه اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
لازم به ذکر است در این مراسم از صبا رضائی بروجنی رتبه سوم علوم تجربی، ساغر خدیوی رتبه ۶۶ تجربی، محمد ایمانی رتبه ۱۱ زبان انگلیسی، مهدی غریب شاهی کاهیدینی رتبه ۹۵، محسن خرم رتبه نخست دکترای سوانح دانشگاه تهران، علی اصغر علی ماندی رتبه ۱۲ مهندسی سوانح طبیعی کارشناسی ارشد دانشگاه شهید بهشتی و همچنین سعید افروز قهرمان پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰، محمد مهدی ایزدی رتبه برتر المپیاد جهانی روسیه، حسن یزدان مهر، یار محمد حسین بر، جواد دشتی، مسعود اکبری مطلق، ذبیح الله محمودی که از افتخار آفرینان مجتمع‌های دانش آموزی هلال احمر از استان‌های کرمان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان هستند، با اهدای هدایایی تقدیر شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: