خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۶:۴۳ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۳۲

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای موفقیت آمیز طـرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کشف بیش از ۴ هزار و ۱۸۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی ۷۲ ساعت در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، سردار بهرامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز طــرح سـراسـری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت «کالای گمرکی، دخانی و ترانزیتی» و «نظارت و واپــایـش انبار‌ها و محل‌های دپــو کالا» به مدت ۷۲ ساعت در سراسر کشور اجراء شد.
 
وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی طی تلاش‌های جهادی با بهره گیری از سامانه‌ها و تحقیقات میدانی مراکز نگهداری و توزیع کنندگان کالا‌های قاچاق را شناسایی و در یک اقدام منسجم به محل‌های مذکور و مدنظر اعزام شدند.
 
جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: کارآگاهان در بازدید و بازرسی از نشانگاه‌های اقتصادی متخلف شناسایی شده انواع کالای قاچاق به همراه ۹۴۴ هزار لیتر سوخت و مشتقات نفتی، دام و طیور، انواع کالای ممنوعه و... را کشف و ۹۳۸ متهم را دستگیر و ۵۸۱ دستگاه خودرو را توقیف کردند.
 
سردار بهرامی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌ها و اموال مکشوفه را بیش از ۴ هزار و ۱۸۲ میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی متهمان تحویل مراجع قضائی و خودرو‌ها روانه پارکینگ شد.
 
در خاتمه جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تقدیر و تشکر از هموطنان از آن‌ها خواست در صورت مشاهده و اطلاع از وقوع هرگونه جرایم اقتصادی موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: