خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۸:۱۱ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۵۶

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی از افتتاح ۱۲ پروژه ورزشی در هفته دولت امسال خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سجاد بیرامی سرپرست اداره ورزش و جوانان استان در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اهداف مهم و اصلی ما بالا بردن سرانه ورزشی استان و فعال کردن پروژه‌های نیمه تمام و راکد ورزشی استان بود که در این راستا، از ۹۰ پروژه نیمه تمام و غیر فعال استان، ۷۴ پروژه فعال شده و هفته دولت امسال نیز ۱۲ پروژه افتتاح خواهدشد.

وی اضافه کرد: این تعداد پروژه به مساحت ۱۰۸ هزار مترمربع و با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود ضمن اینکه ۱۷ پروژه جدید نیز کلنگ زنی می‌شود.

وی ادامه داد: تا پایان امسال نیز ۱۵ پروژه ورزشی به بهره برداری خواهدرسید تا به این ترتیب تا هفته دولت ۳.۵ سانتی متر و تا پایان سال حداقل ۱۰ سانتی‌متر به سرانه ورزشی استان اضافه شود.

ثبت نام ۹۰۰ تیم در استان برای جام پرچم

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی درخصوص مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر جام پرچم نیز گفت: برای اولین دوره مسابقات ۹۰۰ تیم در استان از روستاهای مختلف ثبت نام کرده اند که ۲۴ تیم از آنها در بخش بانوان است.

بیرامی خاطر نشان کرد: هدف این رقابت‌ها، ایجاد شور و نشاط در بین روستاییان و عشایر است و بیش از ۱۱ هزار ورزشکار در این رقابت ها حضور دارند.

ابراهیم بهجت دبیر هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی آذربایجان‌غربی نیز گفت: در این رقابت‌ها، هر تیم ۱۰ بازیکن و سرمربی دارد و برای هر تیم لباس‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان تهیه و تدارک دیده شده است و در استان ماکو، شوط و نقده در بخش بانوان و خوی، سردشت، چالدران، شوط و ارومیه در بخش آقایان بیشترین تیم ثبت نامی را داشتند.

بهجت گفت: مسابقات شهرهای مختلف در استان آغاز شده و افتتاحیه رسمی مسابقات ارومیه مرکز استان روز یکشنبه خواهدبود که مشعل بازی ها روشن و در حاشیه افتتاحیه جشنواره بازی‌های بومی و محلی و همچنین نمایشگاه صنایع دستی، صنایع روستایی و غذاهای سنتی اجرا خواهدشد.

وی تاکید کرد: بعد از پایان مرحله روستایی و شهری که تا پایان شهریورماه برگزار خواهدشد، مهر و آبان‌ماه مرحله استانی و دی و بهمن امسال مرحله کشوری برگزار خواهد شد.

46

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: