خبر فوری
روزهای پرفروغ گزارشگر فوتبال پس از چند سال حاشیه‌نشینی! پلتفرم‌هایی برای تماشای آنلاین بازی‌های جام جهانی کی روش: هیچ اشتباهی انجام ندادم | دست من بود جلوی خیلی از اتفاقات را می گرفتم | حالا دیگر آماده بازی با ولز هستیم جمله تلخ گزارشگر بازی ایران-انگلیس در شب سخت فوتبال ایران آغاز ثبت نام آزمون صدور پروانه تاسیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی سال ۱۴۰۱ شهرک شهرداری صاحب سرا می‌شود بیمه امدادگران هلال احمر از هفته آینده وضعیت آلودگی هوا در این هشت کلانشهر تولید داخلی ۹۰ درصد تجهیزات ایمنی ساختمان‌ها و اماکن شهری به دنبال کاهش موش‌ها هستیم ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال به حمل و نقل عمومی تهران افزوده می‌شود ادمین پیج کفش فروشی در اینستاگرام دستگیر شد کشف ۴۵ فقره سرقت در پی دستگیری سارق اماکن خصوصی در رفسنجان ۲ ماموریت مهم فتح‌الله‌زاده در اولین روزهای بازگشت به استقلال! مرکز تحقیق و نوآوری جمعیت هلال احمر راه اندازی شد
۱۴:۰۰ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
تعداد‌بازدید‌: ۱۴۰

فارس نوشت: شب گذشته در اثر دو تصادف خودروی سواری با شتر در شهرستان جاسک، یک نفر کشته و ۴ نفر زخمی شدند.

وقوع دو تصادف در نیمه شب گذشته در جاده جاسک به میناب میان سواری و وانت با یک نفر شتر سبب یک فوتی و ۴ مصدوم شد.

سرهنگ صالح نیکبخت فرمانده پلیس راه هرمزگان نیز در این باره توضیح داد: حدود ساعت ۱۲ و نیم دیشب یک دستگاه خودروی پژو در محدوده روستای گلیگن جاسک با شتر تصادف کرد که در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

وی عنوان کرد: حدود ساعت یک بامداد نیز خودروی وانت تویوتا در جاده جاسک- میناب در محدوده فرستنده تلویزیونی با شتر تصادف کرد و دو نفر مصدوم بجای گذاشت.

تمایل شترها به نور در شب و حضور ناگهانی آنها با جثه بزرگ در جاده‌ها و نبود نور کافی برای تشخیص آنها در وسط جاده سبب بروز تصادفات بسیاری در طول سال می‌شود که تاکنون جان دهها نفر را گرفته است. نصب شبرنگ بر گردن شترها یکی از راهکارهایی است که در سال‌های اخیر دنبال شده است و از سویی ضرورت دارد تا گله‌های شتر در حوالی جاده‌ها صاحب ساربان شوند و شترها را با تاریکی هوا به مکان امنی منتقل کنند.

بیشتر بخوانید:

بیشترین تصادفات تهران در این سه بزرگراه/ روزی ۱۷۰۰ تصادف در پایتخت

تصادف شدید خودروی میلیاردی با پژو ۲۰۶ در کوچه؛ فرار راننده از محل حادثه!

۲۳۳۲۳۱

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: